Woods of Windsor- England Est-1770



L-am ales pentru că este clasic și mai ales pentru că am simțit că are un efect hipnotic. Mi-a plăcut de la primul contact. Woods of Windsor Eau de Toilette folosește uleiuri esențiale pure, de aici și aroma distinctivă care a reușit să mă inspire. Un parfum floral, cu iasomie albă combinată cu floarea exotica ylang ylang. Pe gustul și pe constelația mea. Sunt în zodia Fecioarei, iar aceste ingrediente ce compun un parfum  sunt cele mai potrivite acestui semn zodiacal. Poate de aici legătura strânsă dintre mine si Woods of Windsor- White Jasmine.












Woods Windsor este un stil de viață premium englezesc, un  brand cu renume, care s-a născut într-o spițerie, din secolul al-XVIII-lea, situată lângă Castelul Windsor, cel mai vechi castel locuit fără întrerupere din lume. Se întinde pe o suprafață de 54,835 metri patrați și a fost construit de Wiliam Cuceritorul (1066-1087). Aici au trăit 39 de regi si regine, iar fiecare dintre ei au iubit acest loc, pe care l-au venerat prin înfrumusețarea lui cu numeroase obiecte foarte valoroase.

Azi, Elisabeta a II-a vine în castel de două ori pe an- prima dată de Paște și apoi în luna iunie. Așadar, de Paștele anglicanilor, regina este prezentă aici pentru a sărbători Învierea. 

În anul 1970, la castel, a fost descoperită o comoară de rețete vechi de secole cu prescripții și formule pentru crearea unei game de parfumuri și articole de lux pentru baie, toate inspirate din natură, mai bine spus din împrejurimile acestui castel minunat. Brand-ul Woods of Windsor a fost lansat cu succes în anul 1971, iar de atunci și până azi, acesta a devenit sinonimul eleganței tradiționale englezești, al rafinamentului în parfumeria de calitate din Marea Britanie. Au fost păstrate formulele inițiale, astfel încât să poată fi reflectat mediul istoric în care au fost create aceste arome în vremuri îndepărtate.

În 1976, Woods of Windsor a lansat primul său parfum de cameră (parfum de ambianță), iar în anul 1981, pentru a extinde în continuare oferta, Woods of Windsor a lansat colecția dedicată domnilor, inspirată de o formulă ce aparține unui spițer spaniol.

Pentru logo-ul de pe ambalaj a fost folosită o gravură a castelului Windsor a anului 1850, pentru a se întări idea că acest parfum aparține acestui loc.


În anul 1983, Woods of Windsor a câștigat Premiul Reginei pentru export.

În 1984, farmacia unde aceste produse au luat naștere a fost transformată radical. Designerii de interior au dorit-o un magazin elegant, în care se distinge o adevărată pădure de interior. Din anul 1985, Woods of Windsor devine cunoscut ca brand în peste 40 de țări.

În 2006, Lornamead Group, lider ca producător și comerciant de produse de îngrijire personală, cu un accent special pe investiții în mărci de patrimoniu, a achiziționat Woods de Windsor pentru a revigora brandul  și a-i reda chintesența englezească.

În 2012, Woods of Windsor, a fost achiziționat de către Wipro Limited ( Anglia). Relansat în luna iulie 2016, cu un nou design, un ambalaj aparte, care reflectă peisajul frumos de Windsor, acest brand vrea să arate că farmecul și romantismul englezesc este inconfundabil.

Gama include apele de toaletă, gelurile de duș, cremele de mâini, precum și săpunurile de lux de calitate excepțională.



















Produsele Woods of Windsor se găsesc exclusiv in magazinele Marionnaud.
http://www.marionnaud.ro/





Comentarii