Interviu cu o mămică dornică de implant mamar. Silicoanele, sau cum să ai așteptări considerabile de la doctorul estetician, mai ales după naștere și alăptare

O prietenie de parc dintre două mămici, anume eu și anume ea, a născut acest interviu. Numele ei este fictiv, povestea este adevărată. Curiozitatea mea nu a capitulat atunci când, din vorbă în vorbă, am aflat despre ea, mămica unei fetițe de cinci ani, că are silicoane. Le-a dorit după naștere și după ce a alăptat. Legea gravitației și multe alte cauze au făcut-o să ia decizia de a scăpa de mascarada amăgitoare de a purta bluze care ascundeau aspectul unui decolteu ce ar fi trebuit să fie perfect.






O voi numi Viviana și pentru că a fost de acord, fără să stea prea mult pe gânduri, să îmi ofere acest interviu, îivoi mulțumi aici și promit că voi începe să înțeleg necesitatea implantului mamar, chiar dacă am fost întotdeauna împotriva unei astfel de operații. Am înțeles că femeia are întotdeauna nevoie să își găsească propriul standard, are nevoie să transforme imperfectul în ceva perfect mai ales atunci când simte drama. Simte nevoia să se arate într-o altă lumină, pentru că, așa cum știm noi, toate femeile, un copil nu înseamnă și retragerea din scenă. Femeia trebuie să fie frumoasă. Nu e orgoliu feminin prostesc, ci aș numi asta o nouă zonă de explorări pentru un confort bun din punct de vedere psihologic. Repet, mai ales atunci când trebuie! Viviana spune că decizia o mulțumește pe deplin!


"Am fost o femeie cu forme"

"Întotdeauna am fost o femeie cu forme, mai ales în zona sânilor. Privirile bărbaților asupra mea erau ceva obișnuit pentru mine așadar, de când mă știu, am avut sâni. După ce am născut copilul, am alăptat un an jumătate, fapt care a lăsat urme vizibile pe corp dar mai ales pe sâni. S-au lăsat și căteva vergeturi care mă determinau să port numai bluze înalte, m-au determinat să găsesc o soluție. Așadar, aspectul modificat al sânilor mei m-au împins către această decizie de reconstrucție mamară- proteze.
Decizia a fost strict a mea, bineînțeles cu aportul soțului, dar am făcut-o strict pentru psihicul și fizicul meu. Nu am niciun regret, această decizie mă mulțumește pe deplin."



  Cum a ales doctorul?

Doctorul este un prieten apropiat, care are o experiență vastă în spate, a lucrat la Floreasca mulți ani, iar acum este la Sf. Ioan și la Medlife. Este foarte important să ai o comunicare deschisă, să-ți expună toate variantele, să te îndrume, să îți spună de la bun început riscurile, tariful și toate informațiile la care ai întrebări. Așadar, este important să alegi un medic experimentat, unul care are feedback-uri de la cunoscuți și unul deschis comunicării.


 Nu ai voie să faci sală sau un sport mai dur  jumătate de an. Nu ai voie să te expui la soare 

"Implantul cu silicon presupune în cazul meu o noapte de spitalizare(Medlife), cu anestezie locală, cu proteze sub mușchii sânilor, și într-adevăr durere ca o febră musculară extremă la nivelul pieptului. Faptul că după trei zile am condus, pot spune că mi-am revenit repede. Nu ai voie însă să faci sală sau un sport mai dur vreo jumătate de an. Nu ai voie să te expui la soare."


 Am folosit proteze cu silicon Mentor. Riscuri... Corpul nostru poate respinge silicolnul


Mi-au fost puse proteze cu silicon numite Mentor, anatomice, care imită forma sânului naturală, fiind foarte moi. Sunt foarte mulțumită de formă, aspect cât și înâlțime. Riscuri există ca după orice operație, însă cel mai mare îl reprezintă contractura musculară. Aceasta se poate întâlni în anumite cazuri, când corpul nostru respinge siliconul și îl tratează ca pe un copr străin. La mine nu a fost cazul. M-am refăcut foarte repede, am urmat sfaturile medicale și am aplicat crema numită Contratubex dimineața și seara,pe operație,  timp de un an.
Încrederea în mine este redescoperită total.Mă simt atrăgătoare și iubită.







Comentarii

Postări populare