TRICOUL INTELIGENT născut din elanul către un viitor frumos!





Am cunoscut-o dintr-o întâmplare și m-am gândit că este genul de om pentru care merită strădania să scriu aceste rânduri. De ce? Știe să își alinieze forțele pentru a face ceva special și arată tuturor că se poate. Are direcție și potențial. Nu abdică de la idividualitatea ei și crede că un tricou cu un mesaj poate schimba lumea. Da, un tricou cu un mesaj poate schimba contururile unui suflet și da, poate aduce în noi o altă lumină.





Paula este din Timișoara, orașul acesta în care am poposit acum o săptămână și l-am găsit mai cosmopolit decât de obicei. Ne-am intersectat la o întâlnire pe care ei au numit-o "Cochete pe biciclete". S-a lăsat și cu o prezentare de modă, căci altfel nici nu se putea, iar printre cei câțiva designeri timișoreni am remarcat-o pe ea. Nu știu dacă ea își spune designer. Munca sa ține de educație, de sublimare a minții... 
I-am spus, monosilabic, pe un ton care trăda timiditatea, că doresc să o cunosc mai mult. Vreau să știu de unde ideea unor astfel de piese vestimentare cu mesaje atât de puternice și mai ales cu atitudine. Manechinele, oricum ar fi fost ele, căpătau atitudine îmbrăcate cu aceste tricouri. Hipnotic, fascinant, altfel... Mi-am zis că Dunia se diferențiază... Haideți să o cunoașteți și voi!






"O cale are fiecare. La mine, calea asta se construiește în funcție de nevoi, interese, plăceri și neplăceri. Nu am un destin, am ani și ore de umplut în viață. Șansele în afacerea mea, Tricoul Inteligent, depind de munca depusă și bineînțeles de circumstanțele favorabile.

Muncă intensă, dar și puțin noroc. Uite, faptul că ne-am cunoscut la Cochete pe biciclete semnifică o asemenea circumstanță favorabilă. Tricoul o să-mi aducă responsabilitate, asumare, facturi plătite și câteva excursii în lumea mare. Sper din tot sufletul!" spune Paula Dunia Aldescu.


De unde ideea Tricoului Inteligent?


 "Ideea Tricoului s-a desprins din blog, dunia.ro
Scriu pe blog de 10 ani. În mare parte despre cărți, despre cum ne influențează și cum ne imbogățesc.


Și îți răspund și la - "ce înseamnă munca mea pentru cei din jur": ei bine, mulți nu o consideră muncă. Asta e o frustrare a mea. Tricourile au mesaje din cărți citite de mine. În ultimul timp nu mai spun că citesc. Puțini respectă activitatea asta. Acum răspund cu-"Muncesc". Atunci sunt lăsată în pace.

Pe cine farmecă Tricoul Inteligent?

"Ca public țintă, dacă ar fi să aleg, dar nu pot face asta, mi-ar plăcea să farmec acele persoane care nu se ating de cărți. Da, îmi place să incit, să derutez, să pun oamenii pe gânduri.
Am întâlnit toate tipologiile la clientele mele. De aceea e atât de interesant ce fac. Ne surprindem reciproc prin nevoia de cunoaștere."


Unde visezi să ajungi cu Tricoul Inteligent ;i de unde vin mesajele?

"Mă gândesc uneori la asta. E mai mult un vis. Cu Tricoul la modă mi-aș permite la un moment dat să călătoresc în Galapagos, să fac donații anonime, să construiesc un adăpost de câini etc.
Pentru Tricou folosesc cel mai mult bumbac sau bumbac în combinație cu altceva. Mesajele vin din cărțile citite de mine de-a lungul anilor. Lucrez cu două ateliere, croitorie și tipografie, și un grafician.
Vreau să farmec lumea cu educația, ăsta e scopul meu.
 Vreau să fac Tricoul mare, mare. Nu știu cum, dar mintea mea lucrează intens la strategii."


Un parteneriat cu un designer vestimentar...

"Tricoul are în repertoriul lui și 3 modele de rochii. Nu o să mă dezvolt în această direcție, munca mea ține de educație, de putința de sublimare a minții. Văd o singură posibilitate pentru a crea vestimentar: un parteneriat cu un designer vestimentar. De ce nu, Casa Dunia suna al dracului de bine. Dar nu e cazul acum. Ne auzim peste câțiva ani."


http://dunia.ro/

https://www.facebook.com/tricoulinteligentdunia/?fref=ts
























FOTO:  Mile Sepetan si Flavius Neamciuc

Comentarii

Postări populare