The Grand Avenue s-a transformat, pentru o zi, în Italian Lifestyle Avenue 16 iunie 2017
Sute de persoane au fost prezente,
ieri, la sărbătoarea
italiană din cadrul galeriei comerciale The Grand Avenue, care s-a
metamorfozat, pentru o seară, într-un peisaj autentic peninsular, cu măslini, palmieri și leandri. Printre invitați s-au aflat
persoane publice, oameni de afaceri din comunitatea italiană, clienți și parteneri ai The Grand, precum și oficiali ai
Italiei în țara noastră: Excelența Sa, domnul ambasador
Marco Giungi, precum și reprezentanții Consulatului General al Italiei în România.
Italian Lifestyle Night a fost un
itinerariu presărat
cu cele mai incitante destinații care au legătură cu arta și cultura italiană: Dolce &
Gabbana, Roberto Cavalli, Valentino, Ermanno Scervino, Diesel, Pasquale Bruni
by Orologeria Galt, El Unico, Trussardi, Avant Premiere, alături de
magazinele multimarcă Casa Frumoasă, Sartoria 07 sau Kultho.
Invitații s-au bucurat de muzică italiană
autentică și s-au delectat cu preparatele realizate de
Cucina, binecunoscutul restaurant situat la etajul clădirii. Maserati și Alfa
Romeo au completat tabloul autentic, alături de un
prosecco bar și limonadă realizată exact cum numai italienii știu să o facă, servite la umbra arbuștilor mediteraneeni, furnizați de
Reluca Import Plante.
De asemenea, toate magazinele care
promovează
branduri italiene au avut un program special pentru cei invitați, tocmai pentru
a-i transpune pe aceștia în lumea boemă și originală a culturii italiene,
acolo unde dragostea pentru frumos este ridicată la rang de artă
în orice domeniu care poartă cu mândrie titulatura de “Made in Italy”.
“Made in Italy”
este unul dintre cele mai puternice branduri de țară din lume, cu o istorie
care începe la începutul anilor ’80 si care face referire la cele patru
industrii tradiționale pe care s-a bazat dezvoltarea Italiei, grupate sub
denumirea generică de “Cei Patru A”: Abbigliamento (branduri de
fashion), Agroalimentare (branduri alimentare), Arredamento (branduri din zona de mobilier si design
interior) și Automobili (industria constructoare de mașini și ambarcațiuni).
THE
GRAND AVENUE - THE EXCLUSIVE EXPERIENCE
The Grand Avenue înseamnă, în primul rând, o experiență unică, singura de
acest fel din România, similară cu cea din
marile capitale europene ale modei, așa cum întâlnim la Paris, Milano sau New
York.
Astăzi, The Grand
Avenue este cea mai importantă galerie comercială de lux din România,
locul în care cele mai renumite branduri care activează pe piața locală se întrec în a oferi clienților cele mai recente colecții,
precum și ediții exclusiviste și produse aflate în serii limitate.
The Grand Avenue este parte a complexului
The Grand, care reunește cea mai puternică comunitate de business din România,
oferindu-le clienților și partenerilor servicii exclusiviste prin intermediul
unei clădiri cu adevărat polivalente: servicii hoteliere de 5* stele prin
intermediul JW Marriott Grand Hotel, spații de birouri premium în The Grand
Offices, zone de relaxare și entertainment prin intermediul World Class și
Grand Casino, precum și cea mai cosmopolită zonă de restaurante și
cafenele din oraș, toate sub același acoperiș.
THE GRAND - A CITY WITHIN A CITY.
THE GRAND - A CITY WITHIN A CITY.
Comentarii
Trimiteți un comentariu