Nastassja Aglaia Kinski

Peste 60 de filme, atât în Europa cât și în Statele Unite. O cunoașteți și cu siguranță o apreciați pentru frumusețea ei. O frumusețe actuală încă în memoria noastră, a celor care am admirat-o pentru rolurile sale în care apărea senzuală, dar în același timp distantă. 

Nastassja și conturul său aurit... Eu o numesc actrița cu o aură aparte, așa cum numai femeile interesante o pot avea... O frumusețe incandescentă. E drept că acum , la cei aproape 60 de ani ai săi, Nastassja Kinski emană doar acel beauty al trăsăturilor care se mai întrevăd doar prin despicătura memoriei. Timpul nu iartă pe nimeni, tocmai de aceea, propun să o admirăm în fotografiile din tinerețe.

Fragilă, cu buzele acelea ce par floare de mușcată, camuflată într-o lume numai a ei, misterioasă, expresivă, călăuzită de o stea norocoasă, Nastassja Kinski nu ar fi eșuat niciodată în cinematografie. A început să joace în Germania unde, de altfel, s-a născut, pentru ca apoi să primească roluri importante în pelicule ce aparțin unor regizori cu renume ca Roman Polanski, care a distribuit-o în rolul Tess D'Urberville.






























Îmi place expresia ei ce pare a fi absorbită de gânduri, de-a dreptul evocatoare. Iubesc numele pe care îl poartă și, nu întâmplător, pe fiica mea o cheamă la fel. Îmi amintesc alte filme în care ea a avut roluri excepționale, precum The lost son- regizat de Chris Menges, unde joacă alături de actorul francez Daniel Auteuil. Mi-a plăcut și în Cat People, un thriller ce se adresează iuitorilor de filme fantastice. Filme delicioase, așa, pentru că Nastassja este delicioasă....

Voi aminti că a jucat și în pelicula Paris,Texas- regizată de Wim Wenders, care a câștigat Palme d'Or în anul 1984. 

















































Comentarii

Postări populare