Men's Street Fashion. Pentru voi, fetelor!

Men's Street Fashion. Un articol care satisface propriile mele meandre și poate și pe ale voastre, fetelor! Bărbați îmbrăcați frumos din alte locuri ale lumii. Nu am avut vreme să găsesc aici, la noi, pe străzile urbanului bucureștean bărbați la modă. Poate și pentru că nu sunt la orice colț de stradă, așa cum am văzut în Germania sau Franța. Dar am găsit soluția fericită- aceea de a-i afla și de a-i admira pe net. Aașadar, vă invit și pe voi, cu un strop de fantasmă, să îi priviți și să îi imaginați aproape. Atât cât vi-i doriți voi de aproape, căci sunt formidabili.  Dar, vă rog, să o faceți într-o manieră rafinată, exact așa cum se prezintă și ei- rafinați și plini de atitudine masculină.

Pentru că pe lumea asta există deja foarte mulți efeminați, am decis ca fotografiile să nu îi aducă în prim-plan decât pe cei foarte masculini. Sau, mă rog, pe cei văzuți din unghiul și perspectiva mea. Multe dintre voi ar spune că e un text lipsit de noimă, numai că, atenție! Eu cred că ar trebui să confruntăm realitatea. Haideți să vedem ce bărbați există în lume și să îi comparăm cu cei de la noi. M-a obsedat întotdeauna acest adevăr- acela că bărbații din România nu sunt la fel de interesanți  ca cei din alte locuri. Dar acesta ar putea fi un alt subiect... Comentați dacă vreți, aștept orice opinie. Imaginile sunt răscolitoare...



























































































































Comentarii

Postări populare