Gradina de vară din curtea ta, sau a altcuiva...







Umbroase, primitoare, aerisite...

Locul în care sigur primești aprobarea prietenilor atunci când îi chemi în vizită și îi inviți în grădina ta de vară. Sufrageria de afară, așa o numesc eu! Aici prețul unui prânz bun nu costă deloc mult, iar  muzica oricărui compozitor ascultată în surdină, în timp de moțăi pe o canapea la aerul curat, se va auzi mult mai bine decât în casă.

Chiar dacă nu ai încă o grădină de vară, eu zic să ai curaj să îți întorci fața spre viitor și să te gândești că, într-o bună zi, vei așeza cărămidă cu cărămidă și o vei avea... Asta fac și eu, tocmai de aceea am îndrăznit să mă aventurez virtual și să găsesc modele fascinante ale unor grădini de vară în care aș trăi, probabil, unele dintre cele mai bune momente din viața mea.

Da, poate că ar trebui să chibzuiesc realist și să îmi dau seama că o astfel de grădină costă ceva parale, dar nu strică să le visăm și să le admirăm pe ale altora. Deocamdată.

Haideți să ne descătușăm imaginația și să ne răcorim, chiar și numai așa, prefăcut, în aceste grădini de-a dreptul uimitoare!































































































Comentarii

Postări populare