Laura Zapata, fascinată de litoralul românesc





Celebra actriță de telenovele s-a aflat pentru câteva zile în România și nu a ratat ocazia de a vizita litoralul românesc unde a filmat pentru noul ei videoclip.  Laura Zapata a venit la noi în țară la invitația lui Radhu, singurul artist român ce cântă cumbia și care a devenit celebru în Mexic. Odată ajunsă pe litoral, actrița a început cu o vizită în stațiunea Mamaia, apoi a petrecut timpul în Constanța și în Eforie. Îmi place totul aici. 

Despre Cazino citisem înainte să ajung în România și mi-am dorit foarte tare să îl văd. Marea este curată, plajele frumoase, iar mâncarea mi-a plăcut foarte tare. Supa de scoici, borșul de pește și rapanele au fost printre preferatele mele la mare. La fel de tare mi-au plăcut papanașii și ciorba de văcuță. Oamenii în România m-au primit foarte frumos și am fost încântată să descopăr că telenovelele în care am jucat au fost atât de apreciate, a mărturisit Laura Zapata.


Actrița a filmat în România două videoclipuri, unul împreună cu Radhu și altul singură, clipuri ce vor fi difuzate atât în România, cât și în Mexic.






Comentarii

Postări populare