Mirela Adamescu, sau despre adevărul feminin prin coaching







A fost stewardesă la compania care execută zborurile oficiale de stat și însoțitoarea de bord pentru zborul care îl purta pe Traian Băsescu la Bruxelles. Drumul ei a luat o altă întorsătura, iar azi se simte o ființă cu totul nouă. Rolul pe care îl are în coaching îi aduce împlinirea și îi oferă încredere nemărginită în ea însăși.




Cursuri, multe cursuri și apoi o altă meserie...


"După job-ul de stewardesă a urmat un an în care am fost debusolată... Este drept că aveam foarte multe idei, însă nu știam ce statut am, iar acest lucru mă făcea să sufăr.  Am cochetat la un moment dat cu un business cu bijuterii, însă nu a fost ceva care să îmi aducă satisfacție. Așadar, trebuia să găsesc o altă ieșire din acestă stare. Am găsit, într-o zi, o reclamă a unui tip care făcea cursuri de consilier pentru dezvoltare personală. Mi-a plăcut și am mers pe intuiție. Toată viața am mers pe intuiție și am avut de câștigat. La fel și acum. A fost alegerea perfectă pentru că acest om mi-a schimbat viața! Mugur Bădărău a fost cel care mi-a îndrumat pașii spre noua mea existență. Astfel, după acest prim curs am luat-o pe calea altor cursuri. Am urmat NPL ( programarea neurolingvistică), un curs predat de Cristian Mihai, care mi-a adus transformarea de care am avut nevoie.  Apoi, voi aminti de cursul de coaching cu Alice Măcrina Cornea, unde am învățat o grămadă de lucruri  și m-am împrietenit cu oameni care îmi sunt și azi aproape. Am simțit acea trezire spirituală de care, până la urmă, avea atât de mare nevoie. Mă trezisem pe un alt nivel al conștiinței....

Azi, lucrez individual în cabinetul din mansardă, din zona Cotroceni-Panduri, iar printre cei care calcă pragul cabinetului meu se numără adolescenți, femei care trec prin situații dificile- divorțuri, decese, probleme la job, probleme în comunicare cu soțul, etc. De asemenea, țin workshop-uri și singură și în colaborare cu alte colege."








A lovit-o o altă idee, după o călătorie în Belgia


"Anul trecut, am călătorit în Belgia și, după ce formasem pe facebook comunitatea "Noi, fetele", am avut niște flash-uri din viitor... Călătoria m-a ajutat să mă mobilizez pentru alte activități ce aveau să prindă contur aici, în România. Așadar, am reușit să adun toată comunitatea aceasta în workshop-uri care au loc la Ceainăria Rendez-Vous din Floreasca. Tot în acestă locație are loc lunar și târgul vintage numit de noi "Comori la Rendez Vous", o întâlnire între fetele care iubesc hainele vintage și care iubesc atmosfera unui târg de weekend atât de special...

Primul târg a avut loc la Ceainăria Rendez Vous de la Universitate, ( cel situat în strada Edgar Quinet, nr.  8-10 ). Aici am întâlnit-o și pe prietena mea cea mai bună, Simona, PR-ul acestor minunate ceainării. Târgul din Floreasca aduce multă lume, iar ideea de comunitate mă încântă. Intru în contact cu foarte multă lume, multe dintre cele care participă la târg află și de consiliere, avem parte de networking, despre care voi spune că este foarte important în ziua de azi. Avem parte de varietate umană. Aici, la ceainăria Rendez Vous există acea vibrație pozitivă pe care nu am întâlnit-o decât aici, la workshop-urile mele...''


Despre temele workshop-urilor Mirelei Adamescu. Femeile sunt preocupate de greutatea lor. La propriu... Mâncatul compulsiv este o problemă reală a femeii din ziua de azi


"Temele sunt diverse dar, în general, femeile sunt preocupate de greutatea lor.  De surplusul de kilograme. Există anumite tehnici și instrumente pe care le-am învățat la coaching. Mâncatul compulsiv este o mare problemă a femeii din ziua de azi. Nu le vorbesc despre numărul de kilograme pe care îl au ele, ci mai ales încerc să găsesc cauza problemei. Cu multe dintre ele lucrez individual și, din fericire, aceste femei ajung să fie pe drumul cel bun. Situația este complexă, dar după câteva discuții, după câteva ședințe nu mai au nevoie să se îndoape. Viața lor se schimbă, au curajul să renunțe la persoanele toxice d preajma lor, merg la sală... Astfel se pune sămânța schimbării. Problemele odată descoperite și conștientizate duc pe drumul cel bun. Alte discuții sunt cele legate de problemele în dragoste, în căsnicie, viața extraconjugală. Femeile povestesc despre bărbații lor, despre faptul că ei nu se ridică la nivelul așteptărilor lor. Multe dintre ele sunt geloase, sau stau într-o căsnicie numai pentru copii, de teamă să nu facă schimbarea.

Printre cei care vin la ședințele mele sunt mamele cu ai lor copii adolescenți. Aceștia din urmă adoră să facă dezvoltare personală, iar eu le prezint diferite jocuri specifice care le aduce pacea sufletească și echilibrul de care au nevoie."


Trebuie să acționezi, să faci un pas, apoi dorințele se împlinesc


"Mă simt bine în această perioadă a vieții mele", spune Mirela Adamescu... " Am găsit liniștea și am învățat că pentru a ți se îndeplini dorințele trebuie să faci acel pas. Am înțeles că ele se indeplinesc atunci când cauți cu adevărat rezolvarea lor. Iau viața pas cu pas și sunt fericită. Femeile trebuie să fie conștiente de fiecare gând negativ care apare în mintea lor și apoi să se uite pe geam,  să vadă soarele, viața... Viața se întâmplă oricum...
Cred în destin și mi s-au întâmplat niște lucruri în viață pentru că așa am simțit că trebuie să mi se întâmple. Am simțit că tot timpul a fost cineva lângă mine. Cineva acolo sus mă iubește."


"Femeile vin la mine ca la vrăjitoare. Multe dintre ele spun- Vreau să-mi schimbi viața!"


"Da, multe dintre ele se așteptau ca totul să se rezolve peste noapte. Uneori, aveam impresia că vin ca la vrăjitoare. Un pic de magie știu și eu, numai că, de cele mai multe ori, coaching-ul reușește să creeze o relație de comunicare care ajută mai târziu. Eu doar pun întrebări, nu transform pe nimeni și nu schimb oamenii. Schimbarea vine din ei. Folosesc tehnici și procese specifice care îi vor ajuta prin propriul lor proces de schimbare. Sunt alături de ei în regăsirea propriului drum."









https://www.facebook.com/mirelaadamescu1/


https://www.facebook.com/Noi-fetele-Yard-Sale-162309190887058/











Comentarii

Postări populare