Iubesc desuurile dantelate. Le-am găsit frumoase la Atelier 1 by Cecilia. La fel și toate femeile care le îmbracă. Frumoase!




Femeile îmbrăcate în lenjerie intimă dantelată au ochi care strălucesc și un trup ofertant.  Dăruiesc acea imagine fotogenică pe care orice bărbat ar dori să o savureze. Sunt frumoase. 

Am găsit o varietate de modele de lenjerie intimă  la Atelier 1by Cecilia și tot aici am găsit femei normale îmbrăcate în aceste creații. Ce înseamnă femei normale? Cele care își doresc lenjeria intimă din atelierul Ceciliei, o cumpără și apoi arată că orice femeie poate fi divină în aceste desuuri.  Nu sunt dintre acelea care încearcă numeroase vicleșuguri pentru a arăta bine în aceste dantelării de corp. Asta m-a atras foarte mult la Atelier 1 by Cecilia și cred că la fel de mult m-a atras și felul ispititor pe care Cecilia știe să îl adauge lenjeriei intime creată de ea.. Nu trebuie să fii nici prea sofisticată, nici prea prețioasă să porți ceea ce ne oferă Atelie1 by Cecilia. Trebuie să fii tu.









Experiență de 20 de ani în fashion design


''Sunt o feminista, iar prin natura activității și prin feedbackul primit din societate mă pot considera o femeie puternică.   Am o experiență de aproape 20 de ani în fashion design și m-am hotărât relativ recent să deschid propria afacere, tocmai pentru a-mi exprima liber și cu acuratețe viziunea asupra produselor create.         Atelier 1 by Cecilia înseamnă suflet, pasiune si experiență. Daca ar fi să rememorez cele mai spectaculoase momente ale afacerii mele, ar fi cele de dinaintea începerii ei.  În timpul liber mi-am propus să pun ân aplicare o mai veche dorință, aceea de a-mi crea propriul produs. Astfel, am început să creez piese de lenjerie intimă unicat pe care le-am făcut cadou prietenelor. Am avut surpriza să constat că le-a plăcut foarte mult, încurajându-mă să-mi deschid propria afacere", spune designer-ul.




















https://toaderphotography.com/ro/


Dantelă fină tip chantilly pentru feminitate la superlativ


" Lenjeria intimă a fost si va rămâne o slăbiciune a mea  și consider că produsele mele aduc un plus de feminitate dar și un plus de personalitate . Folosesc,  în principal, dantelă fină tip chantilly tocmai pentru a da produselor create confort, finețe și  feminitate.    Deși lenjeria intimă este un articol de îmbrăcăminte care nu se poartă la vedere, bralettele create  de mine pot veni în completarea ținutei de zi cu zi. Mă  adresez femeilor  dar si acelor bărbați care vor  să-și surprindă partenerele cu un gest  inedit.                   

De asemenea, nu lipsesc  inserțiile din dantelă de bumbac și aplicații de mărgele, cu tulle fin transparent și accesorii metalice, toate importate din Italia și Franța. Îmi place să mă joc cu decupaje și cu texturi diferite ceea ce  dă produsului finit o exclusivitate aparte.    

În ședințele foto  nu am lucrat doar cu persoane care aparțin breslei  fotomodelelor, tocmai pentru a demonstra că senzualitatea și feminitatea nu țin neapărat de formele perfecte ci, mai degrabă, de atitudine, iar aceasta se poate câștiga și prin piesele de lenjerie purtate."















Atelier 1 by Cecilia se află în Focșani, locul acela unde textilele își au renume... 



 "Atelierul se află intr-un oraș in care activitatea preponderentă este cea de  confecții textile, dar gama de produse pe care o  creez are nișa  ei pe piață, astfel ca feedbackul primit este unul pe măsură.    10.  In viitor doresc să-mi dezvolt afacerea dar nu neapărat in sensul creșterii profitului sau a cifrei de afacere,ci mai degrabă in sensul dezvoltării mele ca designer. "











https://www.facebook.com/atelierCBH/

https://bycecilia.ro/

https://toaderphotography.com/ro/

Comentarii

Postări populare