Sheiduna – Puredistance by Cécile Zarokian






Misterul unui parfum naste povesti, te poarta in contemplare, iar daca intre tine si el simti o relatie simbiotica, atunci ar trebui sa ti-l faci prieten.


Nu m-am indragostit niciodata de un parfum atat de mult asa cum mi s-a intamplat cu Sheiduna- Puredistance, iar dorinta mea firava de a purta un parfum subtil, care sa-mi trezeasca amintiri frumoase, mai ales ca cele din copilarie, iata ca s-a implinit.

Da, fascinatia a survenit pe loc. Eu stiu ca acest parfum a patruns intr-o zona obscura a constiintei mele si va ramane acolo multa vreme de acum inainte. Ne potrivim. A fost dragoste la prima vedere, ne-am intrepatruns si am stiut ca imi voi pastra zambetul pe buze ori de cate ori voi avea in preajma aromele SHEIDUNA. Afinitatile sunt profunde si, asa cum am mai spus, aceste arome ma coplesesc...




Elysee si SHEIDUNA PUREDISTANCE

Odata cu crearea SHEIDUNA, casa a vrut sa imbine
senzualitatea din Orient cu eleganta din Paris. Rezultatul
este un parfum bogat și intens, inspirat de vederea
panoramica ale unor dune de nisip de aur in desert, in
timpul unui apus de soare, atunci cand curbele moi de
nisip se schimba din auriu profund catre un portocaliu
cald, rosiatic, intruchipand o promisiune de confort
senzual si seductie tacuta. Purtand SHEIDUNA, vei simti o adiere de senzualitate si, in acelasi timp, te vei simti ca
fiind infasurata intr-o patură calda, moale. Culorile
profunde de covoare persane ating simturile.
Parfumierul Cécile Zarokian a reusit sa orchestreze imbinarea perfecta intre senzualitate si stil. 




Numele SHEIDUNA a fost inventat de fondatorul Puredistance Jan Ewoud Vos, iar natura parfumului este reflectata in sunetul SHEIDUNA, un nume compus din cuvintele: "Ea", "Sheika" si "Dune", avand aceeasi cadenta sub numele de cuvantul "Seductie".








Creatorul SHEIDUNA, Cécile Zarokian, a cucerit rapid
lumea parfumurilor exclusive. A adus modernitate si mai ales a reusit sa combine aromele taioase cu cele usor de purtat. Cecile este un parfumier independent din Paris, care lucreaza in propriul ei laborator. Creatiile sale sunt frumos compuse din cele mai bune materii prime si de la primele conversatii, Jan Ewoud Vos a simtit ca au in comun aceeasi pasiune pentru autenticitate si excelenta.

Ingredientele parfumului Sheiduna sunt lamaia, mandarinele, coacazele negre,  trandafirul bulgaresc, esenta de muscata, cuisoarele, vetiver, paciuli, chihlimbarul lemnos, tamaia, , smirna, boabele de tonka, vanilia si moscul.



Exclusiv in Elysee!

60 ml/gr – 1390 RON



Comentarii

Postări populare