DO PANDORA – FII SINCERĂ CU TINE ÎNSĂŢI - mesajul PANDORA către femei pentru Primăvara 2017 -
Pentru a sărbători Colecţia de Primăvară 2017, PANDORA lansează conceptul
DO – o nouă campanie complexă, care le va inspira pe femei să fie sincere în legătură cu cine sunt şi cu lucrurile în care cred. PANDORA pune accentul pe arta şi măiestria bijutierilor, pe înalta
calitate şi pe responsabilitatea socială.
„PANDORA este un brand care
preţuieşte transparenţa de peste 30 de ani, oferind autenticitate şi dedicare
în acţiunile noastre de a ne îmbunătăţi pe noi şi pe ceilalţi. Campania DO şi
noile noastre colecţii reprezintă o celebrare a acestor valori, aducând acest
etos în prim-plan şi asigurându-se că, împreună, facem ceea ce ne dorim cu
adevărat”, explică Minna Philipson, Senior Vice President şi Chief Marketing
Officer al PANDORA.
Un angajament pentru acţiuni
pozitive a stat la baza PANDORA încă de la întemeierea sa din 1982. Compania
continuă să facă mai mult în ceea ce priveşte reducerea impactului său asupra
mediului şi să promoveze comportamente sustenabile prin susţinerea unor
practici conştiente în toate zonele de producţie – de la design, materiale şi
lanţul de furnizori la, cel mai important, oameni bine-dispuşi şi sănătoşi.
Bijuteriile PANDORA le ajută pe
femei să-şi exprime stilul, să se bucure de viaţă şi să-şi preţuiască
sentimentele. „Produsele de Primăvară 2017 sunt strălucitoare, versatile şi
puternice, asemeni femeilor. Fiecare piesă este reprezentativă pentru un lucru
pozitiv pe care femeile îl pot admira şi în care pot crede, în ceea ce priveşte
lucrurile fundamentale, acţiunile şi estetica. Ce aleg exprimă ceva despre
ele”, spune Stephen Fairchild, Senior Vice President şi Chief Creative Officer
al PANDORA.
Având siguranţa că PANDORA reflectă
idealurile comune legate de responsabilitatea socială şi de mediu, femei care
gândesc la fel vor găsi motivarea în conceptul DO pentru a-şi afirma convingerile.
A te simţi mândră că
porţi PANDORA nu reprezintă doar reflectarea stilului tău, ci devine un simbol
pentru ceva mai important. DO le va inspira pe femei să-şi găsească forţe noi
şi hotărârea de a fi sincere în legătură cu cine sunt şi ce înseamnă viaţa
pentru ele.
Cuprinzând
acţiuni dinamice pe platforme multiple, campania DO prezintă personalităţi care
te inspiră, precum Mamé Adjei, antreprenoare şi concurentă la America’s Next
Top Model. Fie că sunt mentori pentru tinere, sunt implicate în activităţi
umanitare sau conduc afaceri, femeile pline de energie din noua campanie întruchipează
atitudinea DO – a face lucrurile care simţi că merită, ajutate de încrederea în
sine găsită printr-un stil PANDORA unic.
Susţinând
campania DO, brandul de bijuterii a lansat şi materiale video care evidenţiază
semnificaţia de a purta bijuterii în concordanţă cu valorile femeilor. Aceste
clipuri vor fi o dovadă durabilă a puterii unui colectiv de femei cu principii
împărtăşite, care sărbătoresc cine sunt.
Pentru a descoperi campania PANDORA
DO şi Colecţia de Primăvară/Vară 2017, vizitaţi www.pandora.net.
Comentarii
Trimiteți un comentariu