Cu toc, sau mai bine fara...





E simplu! Daca esti pitic, te urci pe un pantof cu toc si ai rezolvat problema. Dispare frustrarea micimii tale, devii mai increzator, mai important chiar! 

Tocul te urca pe un piedestal de pe care mai cobori cand ajungi seara acasa si cauti peretii pentru a-ti propti picioarele obosite. Multumesc naturii ca m-a inzestrat cu o inaltime optima, astfel incat sa-mi pot lafai talpile in balerini, tenisi sau orice altceva fara urma de toc.

E adevarat, imi plac tocurile, dar numai la ocazii speciale sau sa le privesc la alte fete foarte cochete. Mai nou, le intalnesti si la barbati. De fapt nu e o chestie chiar noua. Cica primii barbati din istoria lumii care au purtat tocuri au fost macelarii din Egiptul Antic, apoi a urmat regele Ludovic al XIV-lea, care taraia dupa el platforme de 5 inchi. Acum gasim aceleasi elemente si pe la Sarkozy, sau la travestitii din toata lumea :)

Cel mai mult ma distreaza fetele pentru care pantoful cu toc nu va fi niciodata un prieten de nadejde. Nu au tinuta si parca merg in genunchi, dand impresia ca sunt gata sa pupe astfaltul in orice moment. Le place la nebunie acest chin si nu s-ar da jos de acolo nici sa le pici cu ceara. E adevarat, tocul le ofera o personalitate aparte de care ele sunt foarte mandre...

O floare plina de roua e dimineata mea atunci cand stiu ca eu nu incalt tocurile ucigase de picioare.   Culmea, mie tocul imi da un complex de inferioritate, simt nevoia sa ma cocosez cand imi iau totusi angajamentul, cu chiu cu vai, sa port asa ceva... Ma simt ajunsa intr-un impas si cred ca sunt mult mai dizgratioasa decat atunci cand ma destrabalez intr-o pereche prietenoasa si moale de balerini cu talpa flexibila. Peste toate, nu-mi doresc sa primesc dedicatii stradale de genul- "Ia uite-o si pe asta, zici ca incearca mersul pe sarma!"


Prietenia mea cu talpa plata va ramane la fel de intensa ca si pana acum. Cei care m-ar fi dorit mai des pe tocuri, ei bine, vor ramane deziluzionati pentru eternitate. Decat un mers de incapabila pe tocuri, mai bine unul insignifiant  si de somnambula pe tenisi sau talpa plata. Acest text nu e un protest. Voi, cele care iubiti tocul, purtati-l in continuare. La mine nu tine, asta ar insemna sa ma deplasez tot timpul cu prudenta si as pierde din vedere lucrurile esentiale...   




Comentarii

Postări populare