Camasa alba de vacanta






Camasa alba de vacanta, lansata in vara lui 2016, revine in echipa: Alina Rachieru (Pineberry Shirts), Marina Moldovan, (Skin Deep) si Noemi Meilman.

Daca anul trecut am optat pentru palmieri si peisaje de pe coasta de vest a Americii, anul acesta au fost alese doua teme distincte.
Walking The Streets of Love” este un mesaj de sustinere si un tribut adus comunitatii LBGTQI+ si luptei acesteia pentru drepturi egale.
Hungry Eyes” a fost gandita ca un omagiu adus peliculei “Dirty Dancing”, care implineste in aceasta vara 30 de ani de la premiera, dar si ca un manifest feminist.




Pentru ca sustinem diversitatea si frumusetea naturala, am ales sa nu retusam niciuna din fotografiile de campanie.

Grafica ambelor camasi a fost semnata de Marina Moldovan.
Shootingul a fost realizat pe Strada Mendeleev, in imprejurimile sale si in interiorul bistroului A3.

Protagonisti:
Walking The Streets of Love”:
Raluca Rosu, blogger @ dailytutliputli.com & Vivian Dunger
Paul Dunca, artist & performer si Mihai Baltac, artist (issuu.com/monomihai)
Hungry Eyes: Diana Nica, copywriter

Fotograf: Virginia Lupu, samsarainsahara.tumblr.com.
Director artistic: Robert Ratiu
Fotografiile au fost trase cu un aparat Contax t2, cu film Fuji 200iso. Nicio fotografie nu a fost retusata.
Make up Diana Nica: Vicky Ghigeanu

Camasile pot fi achizitionate de pe www.pineberry.ro, touchskindeep.com, din concept store-ul Molecule-f din Mall Promenada si de pe https://www.molecule-f.com.

Pretul unei camasi este de 160 de lei.
La fiecare camasa “Walking The Streets of Love” vanduta, 10 lei vor merge catre organizatia nonguvernamentala MozaiQ. mozaiqlgbt.ro.


So lets Walk The Streets of Love si bucurati-va de viata! 

#CamasaAlbadeVacanta  #THEholidayshirt  

#NoemiXPineberryXSkindeep  #WalkingTheStreetsOfLove #HungryEyes17





Povestea camasii albe de vacanta a inceput in primavara lui 2015, atunci cand Noemi si Alina s-au intalnit la cursurile Naked PR. Noemi isi dorea o camasa alba, simpla, unisex, cu spatele brodat sau imprimat. Alina are brandul Pineberry, iar discutiile au demarat in toamna lui 2015, atunci cand Noemi si-a facut ordine in albumul de calatorii si a gasit doua fotografii numai bune de imprimat pe spatele camasilor. Proiectului i s-a alaturat si Marina Moldovan, care a scris cu fonturile sale inconfundabile mesajele peste fotografii. Proiectul a fost lansat in vara lui 2016 si va continua anual.










Comentarii