50% reducere pentru hainele SOKEZAMA






Hainele Sokezama au culoare inspirată din frumusețea naturii, poate de aceea atunci când le-am descoperit mi-am dat seama că m-ar îmbrăca frumos, rafinat, așa cum mi-am dorit întotdeauna. Sunt acele haine din care răzbate rafinamentul. Arunci o privire și stii că învăluită în ele vei putea fi cu adevărat uimitoare. Am vizitat showroom-ul și, sincer, m-am lăsat foarte greu desprinsă de acel loc. Am probat și am știut că lumea Sokezama este perfectă pentru o femeie care știe ce vrea cu garderoba ei.  M-au atras combinațiile de texturi, modelele foarte ingenioase și în același timp de o simplitate distinsă, subtilă, pedantă. Haine a căror croieli speciale aduc unicitate. Exact ceea ce ne dorim toate, nu-i așa?





















"Sokezama a  prins contur și s-a concretizat în formă textilă - desenată și croită in luna mai  a anului 2015.
Inspirată din texturi și forme, fluiditate și stări de suflet, materiale prețioase, vacanțe și arhitectură, zâmbete și cafea, dragoste, energie și artă felurită - compune povești țesute," spune designer-ul Sokezama.


Fiecare piesă vestimentară și accesoriu este meticulos lucrata, cu dragoste pentru detalii, exclusiv și limitat, produse în serie mică. 


Sokezama face loc pentru colecția de vară și reduce totul cu 50%.










Comentarii

Postări populare