Tonuri de toamnă. Totul este impunător și somptuos, exact cum îmi place!









Ador fustele largi, ador pantalonii largi și sunt de-a dreptul fascinată de tot ce au adus în prim-planul modei designerii, acești artizani talentați ce știu să ne surprindă în fiecare sezon cu nenumărate combinații. 

Iubesc jacheta din fâș, iar acum se poartă cele supradimensionate, prietene de nădejde în sezonul rece, atunci când o poți purta cu un pantalon larg sau poate cu o fustă midi amplă, la care vei accesoriza o pereche de bocanci sau cizme potrivite stilului tău. 


Culottes, pantalon larg și evazat, în modele diferite, o provocare pentru cine iubește acest stil


La început nu i-am îndrăgit însă, recunosc, după ce am descoperit modelul potrivit pentru corpul meu am decis că e musai să mă rup de această prejudecată și să îi port. Să îi port cum știu eu mai bine... O piesă clasică, transformată în ceva atât de comod și versatil. Fusta-pantalon care avea mare trecere în rândul femeilor, pe vremea când mama era ca mine, s-a transformat acum în culottes, acest minunat pantalon care cere să fie croit dintr-un material prețios, cu finisaje foarte bune și cu atenție la detalii. 
 Evident, foarte atente la detalii trebuie să fim și noi atunci când alegem modelul culottes. Nu avantajează pe oricine.

































































Hainele din blană artificială- colorate și supradimensionate


Nu am mai vorbit de multă vreme de un must-have în modă...  Colecțiile designerilor oferă diversitate, iar noi ne-am obișnuit să alegem ceea ce ne prinde ca stil si mai ales ca piesă vestimentară. Cu siguranță, anul acesta, oricine ar îmbrăca o haină din blană artificială colorată va cu ceri lumea... Va clocoti  în trend și mai ales va clocoti de vitaltate pentru că nu va purta o blană moartă.Trebuie să facem deosebirea între aceste lucruri, nu-i așa? O blană artificială arată că ești eco, arată că îți pasă...



















Bocancii revin... 


Nu ne vor ocoli picioarele nici anul acesta, iar efectul exuberant al acestor minuni face furori printre cei ce se vor a fi în trend. De ce anume ai nevoie pentru a deveni cel mai bun? De o pereche de bocanci din piele! Stlizați, fascinanți, atipici, unici...











































Comentarii

Postări populare