Elysee- Bvlgari în note orientale









Sunt născută în zodia Fecioarei. Nu știu dacă ar trebui să cred sau nu în zodii, însă știu un lucru. Acela că eu ar trebui, după această zodie, să port parfumul Bvlgari. Așa a mi l-a recomandat o revistă și, se pare, aroma acestui Bvlgari mă stimulează în sensul bun, îmi dă în această învălmășeală urbană energia de care am nevoie. Așadar, revista a avut dreptate...

Elysee mi le-a pus pe tavă. Zahira Le Gemme Orientali, Lazulia Eau de Parfum, Selima Eau de Parfum. Toate create cu senzualitate orientală și arome exotice, puternice, evident condimentate, așa cum, de altfel, sunt recunoscute aceste parfumuri care reușesc să se dueleze cu spațiul și timpul... Reușesc să te poarte într-o altă lume, iar combinațiile opulente le oferă unicitatea. Așadar, eu, Fecioară, trebuie să port Bvlgari pentru ca fiecare părticică din mine să emane vitalitate. Ador această nișă orientală și știu instinciv că aroma poate fi intensificată prin PH-ul meu. Pur și simplu pentru că mi se potrivește...



ZAHIRA_ LE GEMME ORIENTALI


Zahira ne conduce într-o călătorie prin deșerturile fierbinti și aurii ale Arabiei.
Evocă strălucirea intensă a topazului imperial, o bijuterie strălucitoare care emana energie, oferă încredere și carisma, inspiră admirație și respect.


Zahira, înseamnă ""strălucitoare"" în arabă. Descris ca un parfum floral oriental radiant, ce ne scalda pielea în căldura strălucitoare a deșertului, acesta oferă o lume aparte.


Acest parfum auriu se deschide puternic cu căldura notelor de scorțișoară regala, evoluand către o inimă răcoritoare, plină de strălucire, oferită de acordurile de ylang-ylang, o floare plină de viață, cu tonuri bogate, vibrante și luminoase precum razele soarelui, toate fiind susținute, la final, de voluptatea și strălucirea acodurilor de benzoe și rășini.









LAZULIA EAU DE PARFUM


Lazulia ne invită într-o călătorie pe timp de noapte printre poveștile fabuloase și senzuale ale nopților arabe.


Piatra prețioasă a regalității și spiritualității care a simbolizat Celestialul de-a lungul timpului, Lapis Lazuli este simbolul forței de viață și o sursă impresionantă de putere.


Lazulia, adică ""albastru adânc"" în arabă, este un parfum divin și misterios, cu o alură hipnotică orientală găzduită într-un flacon de un albastru strălucitor.
Acest parfum atmosferic și nocturn se deschide pe note florale luminoase de iasomie ce se îndreaptă treptat către un acord natural și misterios de tămâie.






SELIMA EAU DE PARFUM



Selima ne invită într-o călătorie prin lumea bogată a Peninsulei Arabe.
Este inspirat de Carnelian, piatra prețioasă, simbol sacru al seninătății al abundenței, care înlocuiește negativul cu iubirea pentru viață.
Selima, un nume evocator în limba arabă ce înseamnă "senină și calmă", este un parfum incandescent, oriental, plin energie.
În centrul acestui delicios și opulent parfum sunt acordurile de trandafir, șofran din Orient, ce îl transformă într-un gurmand desăvârșit prin îmbrățișarea delicioaselor curmale și a abundenței notelor condimentate din vârf.


https://www.facebook.com/elysee.eu/?fref=ts










Comentarii

Postări populare