Ser al Malika, parfumul cu oud și mosc care te îmbracă în culoarea dragostei și al misterului





Am vorbit, deseori, despre parfumurile orientale și, cu timpul, eu m-am îndragostit de ele. Le recunosc meritele și mai ales doresc să împârtășesc acet lucru cu voi. Este o experiență să le ai pe pielea ta, o adevărată senzație de nou dacă ne gândim că poate parfumurile din deja cunoscutele magazine Sephora sau Douglas, atât de comerciale, ne-au plictisit.

Azi, voi destăinui dragostea mea pentru un parfum aparte, pe care arabii îl numesc Ser al Malika, în traducere liberă Secretul Reginei. Aromele care primează sunt cele de oud și mosc, exact ceea ce âmi place cel mai mult la acest moment, ca și stare, ca și feeling.

L-am încercat și am decis că așa o aromă poate fi ceva care te va tranforma într-o regină. Disctretă, temperată, rafinată, plină de dragoste și plină de respect.  O forță a feminității pe care nu o poate degaja oricine. Inspirație atât pentru zile bune, cât și pentru zile poate mai puțin bune, multă discreție și în același timp strălucire.  Așa te vei simți dacă te vei învălui în aroma Ser al Malika.

Mi-a plăcut să constat că Inas Abo Altaheen, deținătoarea magazinului de parfumuri, pe care îl veți găsi pe B-dul Dacia nr. 39 ( Etajul Designerilor), îl adoră. Mi-a spus, printre altele, că este parfumul pereferat al multor femei din Dubai, iar bucureștencele îl adoră mai ales atunci când se aventurează în serile acelea pe care noi le mai numim GIRL's NIGHTS. Așadar, e o aromă potrivită și pentru escapadele de cocktail sau pentru nopți speciale.

fref=tshttps://www.facebook.com/DubaiDesignParfumuri/?fref=ts


Comentarii

Postări populare