STUDY IN ARTS, business meets arts la cea de-a doua ediție a singurului târg educațional specializat din România







După succesul primei ediții, organizatorii revin cu târgul STUDY IN ARTS, o a doua ediție care pune accent atât pe oferta educațională din domenii ca modă și design, cât și luxury, marketing sau business, reunind unele dintre cele mai renumite licee și universități din lume. Pe 24 noiembrie, STUDY IN ARTS aduce față în față profesioniștii și reprezentanții celor mai importante școli din lumea vibrantă a artei și a business-ului, cu elevii, studenții și persoanele pasionate de aceste domenii, facilitându-le tinerilor interacțiunea cu experți renumiți la nivel internațional.

Târgul educațional va avea loc pe data de 24 noiembrie la ARCUB, în intervalul orar 10.00-18.00. Anul acesta oferta este extrem de bogată: facultăți de business, marketing, arhitectură și design interior, fashion, styling, fotografie, beauty, comunicare audio-video, business de produs, digital media, artă culinară, branding, mastere în domeniu sau cursuri scurte de câteva săptămâni. Noutatea acestei ediții este extinerea și în zona artelor și împletirea lor cu zona de business, tot mai necesară indiferent de domeniu.

“După succesul ediției trecute la care au participat aproximativ 800 de tineri pasionați de fashion, anul acesta extindem oferta și către zona de business și arte. STUDY IN ARTS a devenit un eveniment de referință datorită know-how-ului internațional pe care îl aduce și numărului mare de persoane interesate de aceste domenii. Am mizat pe necesitatea unui astfel de târg – singurul de acest fel din România – și ne bucurăm că am stârnit interesul entuziaștilor și că am reușit să facilităm accesul la informații privind studiile în domenii foarte nișate. Anul acesta vom regăsi și mai multe universități celebre care vor oferi tinerilor și mai multe programe educaționale specializate, tot mai căutate în România”, a declarat Mihaela Haiduc (Director of Education and Learning, Premium Edu, organizatorul târgului).

La eveniment vor participa reprezentanți ai universităților: International University of Monaco, Business & Hotel Management School Switzerland, Istituto Europeo di Design Milano, Royal Academy of Arts Hague, Business School Lausanne, Istituto Marangoni, Canadian International Student Services - Toronto, Falmouth University, University of Suffolk , IUBH - University of Applied Sciences, Vatel - Bordeaux, De Montfort University, Globe Business College Munich și ai liceelor: Le Rosey - Geneva, Chelsea Independent College - Londra, Kensington Park School - Londra.

Târgul este esențial pentru liceenii, studenții și profesioniștii care vor să se specializeze și să lucreze în aceste domenii, dar nu ştiu de unde să îşi ia informaţiile cu privire la studiile pe care le pot urma. Aici ei vor afla care este oferta celor mai prestigioase instituții din lume, dar vor avea parte și de workshop-uri unde vor învăța cum să se prezinte la interviu, cum să își alcătuiască un portfoliu și, cel mai important, ce domeniu din această industrie li se potriveşte.

Este al doilea an în care Ran Events se implică în promovarea târgului educațional și este o provocare plăcută să comunici despre domenii de studiu oferite de universități și licee de top din toată lumea care pentru România par o noutate, însă ne bucurăm de receptivitatea tinerilor tot mai interesați să își extindă cunoștințele și în afara granițelor pentru a excela în domeniile care îi pasionează, a declarat Adriana Stanciu (PR Manager Ran Events Communication, partenerul Premium Edu la acest eveniment).

Parteneri: Premium Edu, L’or, Primăria Capitalei, ARCUB, Business and Hotel Management School Switzerland, Centrul Expozițional Expo Arte, Aqua Carpatica, Domeniile Sâmburești, Tribute by GS, Ran Events Communication, Radisson Blu Hotel Bucharest, Platforma pentru Educație Competitivă
Parteneri media: A List Magazine, Virgin Radio România, Cosmopolitan, Wall-Street, Igloo, Banchiza Urbană


Comentarii