STUDY IN ARTS, business meets arts la cea de-a doua ediție a singurului târg educațional specializat din România
După succesul primei ediții,
organizatorii revin cu târgul STUDY IN ARTS,
o a doua ediție care pune accent atât pe oferta educațională din domenii ca
modă și design, cât și luxury, marketing sau business, reunind unele dintre
cele mai renumite licee și universități din lume. Pe 24 noiembrie, STUDY IN ARTS aduce față în față profesioniștii și
reprezentanții celor mai importante școli din lumea vibrantă a artei și a
business-ului, cu elevii, studenții
și persoanele pasionate de aceste domenii, facilitându-le tinerilor interacțiunea cu experți renumiți la
nivel internațional.
Târgul
educațional
va avea
loc pe data de 24 noiembrie la ARCUB, în intervalul orar 10.00-18.00. Anul
acesta oferta este extrem de bogată: facultăți de business, marketing,
arhitectură și design interior, fashion, styling, fotografie, beauty, comunicare
audio-video, business de produs, digital media, artă culinară, branding,
mastere în domeniu sau cursuri scurte de câteva săptămâni. Noutatea acestei
ediții este extinerea și în zona artelor și împletirea lor
cu zona de business, tot mai necesară indiferent de domeniu.
“După succesul ediției trecute la care
au participat aproximativ 800 de tineri pasionați de fashion, anul acesta
extindem oferta și către zona de business și arte. STUDY IN ARTS a devenit un
eveniment de referință datorită know-how-ului internațional pe care îl aduce și
numărului mare de persoane interesate de aceste domenii. Am mizat pe
necesitatea unui astfel de târg – singurul de acest fel din România – și ne
bucurăm că am stârnit interesul entuziaștilor și că am reușit să facilităm
accesul la informații privind studiile în domenii foarte nișate. Anul acesta
vom regăsi și mai multe universități celebre care vor oferi tinerilor și mai
multe programe educaționale specializate, tot mai căutate în România”, a declarat Mihaela Haiduc (Director
of Education and Learning, Premium Edu, organizatorul târgului).
La
eveniment vor participa reprezentanți ai universităților: International
University of Monaco, Business & Hotel Management School Switzerland, Istituto
Europeo di Design Milano, Royal Academy of Arts Hague, Business School Lausanne,
Istituto Marangoni, Canadian International Student Services - Toronto, Falmouth
University, University of Suffolk , IUBH - University of Applied Sciences, Vatel
- Bordeaux, De Montfort University, Globe Business College Munich și ai
liceelor: Le Rosey - Geneva, Chelsea Independent College - Londra, Kensington
Park School - Londra.
Târgul
este esențial pentru liceenii, studenții și profesioniștii care vor să se
specializeze și să lucreze în aceste domenii, dar nu ştiu de unde să îşi ia
informaţiile cu privire la studiile pe care le pot urma. Aici ei vor afla care
este oferta celor mai prestigioase instituții din lume, dar vor avea parte și
de workshop-uri unde vor învăța cum să se prezinte la interviu, cum să își alcătuiască
un portfoliu și, cel mai important, ce domeniu din această industrie li se
potriveşte.
“Este
al doilea an în care Ran Events se implică în promovarea târgului educațional
și este o provocare plăcută să comunici despre domenii de
studiu oferite de universități și licee de top din toată lumea care pentru
România par o noutate, însă ne bucurăm de receptivitatea tinerilor tot mai
interesați să își extindă cunoștințele și în afara granițelor pentru a excela
în domeniile care îi pasionează”, a declarat Adriana Stanciu (PR Manager Ran Events Communication, partenerul
Premium Edu la acest eveniment).
Parteneri:
Premium Edu, L’or, Primăria Capitalei, ARCUB, Business and Hotel Management
School Switzerland, Centrul Expozițional Expo Arte, Aqua Carpatica, Domeniile
Sâmburești, Tribute by GS, Ran Events Communication, Radisson Blu Hotel
Bucharest, Platforma pentru Educație Competitivă
Parteneri media: A List Magazine, Virgin Radio
România, Cosmopolitan, Wall-Street, Igloo, Banchiza Urbană
Comentarii
Trimiteți un comentariu