Printre piesele vedeta ale acestui sezon se numara bijuteriile cu mesaje personalizate, inelele suprapuse si formele geometrice. Domnii sunt in acest sezon sub observatia stilistilor, iar Splend’or are vesti bune: multe branduri recunoscute printre care si Guess, le-au dedicat colectii speciale, cu forme indraznete si puternice din punct de vedere simbolic.
Bijuteriile inspirate din simetrie, ca Thomas Sabo, dau nastere formelor predominante pentru must have-urile toamna-iarna, pentru ca permit atat accesorizarea tinutelor de zi, cat si a celor speciale. Pentru un efect spectaculos care sa exprime stilul si personalitatea indrazneata, Splend’or propune ca inelele subtiri sau impodobite cu pandantive mici, sa fie purtate pe toate degetele.
Trendul predominant pentru acest sezon este: layering, straturi de coliere impodobite cu pandantive pentru un efect spectaculos! Splend’or incurajeaza combinatia cat mai multor elemente intr-un joc al dimensiunilor, materialelor si formelor.
Pentru pasionatii de bijuterii personalizate, brandurile frantuzesti ca Les Interchangeables sau Les Georgettes vin cu o abordare practica a accesorizarii estetice, reusind sa creeze combinatii multiple pentru a obtine o bratara unica in culorile preferate.
Nomination, un alt brand prezent in magazinele Splend’or, creeaza un nou mod de comunicare si exprimare a personalitatii prin litere si simboluri.
Fiti curajoase si indrazniti, spune Zig Bijoux! Stilul minimalist al acestui brand imbina elementele clasice (inima, stea, aripa, cerc, cruce, diamant) si diverse mesaje si cuvinte motivationale, in modele de bijuterii ce se pot accesoriza foarte usor.
O revenire spectaculoasa a clasicei bijuterii cu perle face din aceste accesoriu unul fermecator si perfect potrivit sezonului de toamna. Aceste piese delicate si boeme pastreaza aerul enigmatic al purtatoarei, insa in acelasi timp scoate in evidenta feminitatea si stralucirea.
Colectiile de ceasuri se concentreaza in acest sezon in jurul designurilor clasice, atemporale. Acestea celebreaza inovatia folosind materiale rezistente, tehnologii verificate, insa in culori vii si usor de accesorizat, iar brandurile ca Thomas Sabo, Policesau Rosefield au mentinut acest trend si in prezentarea modelelor pentru toamna iarna. Branduri ca Fossil, Skagen, Diesel au lansat colectii de ceasuri smartwatch, care, pe langa tehnologia pe care o ofera, au si avantajul unui design fashion.
Pe departe cea mai asteptata dezvaluire a fost cea a brandului elvetian Tissot, care a lansat la evenimentul Splend’or primul sau ceas dedicat Romaniei, «Romania 1918-2018», pentru a sarbatori 100 de ani de la Marea Unire. Cele 1918 piese care compun aceasta editie limitata contributie la sustinerea unui proiect caritabil ; ”Free Miorita: Lumina pentru Romania” este o asociatie a carei misiune este sa aduca electricitate in cele mai izolate case din Romania.
Brandul de ceasuri Swiss Made, Atlantic, a marcat si el sarbatorirea a 130 de ani de la infiintare, prezentand in cadrul evenimentului Splend’or o colectie bogata de ceasuri sport, elegante, clasice si casual.
O alta lansare mult asteptata pe piata din Romania a fost colectia de ceasuri BULOVA. Brandul a dat nastere de-a lungul timpului unei serii de momente remarcabile in istoria natiunii americane, prezentand lumii intregi inovatie dupa inovatie, inca din 1875.
Brandurile japoneze au prezentat la evenimentul Splend’or piese deosebite: Citizen a dezvaluit modelul Eco-Drive, cel mai subtire ceas din lume echipat cu un mecanism de 1mm grosime si echipat cu lumina solara; SEIKO, inventatorul ceasului kinetic, a prezentat colectia Prospex, dedicata iubitorilor de sport si tuturor celor pasionati de aventura.
G-SHOCK ramane un brand de ceasuri absolut legendare, inimitabile si indestructibile, acest official timekeeper al distractiei festivalurilor verii din Romania, fiind una dintre vedetele orologere ale evenimentul Splend’or.
|
Comentarii
Trimiteți un comentariu