E o toamnă ca o vară, iar eu imaginez peisaje estivale






Pentru că weekend-ul continuă cu vreme nefiresc de caldă, așa cum spune tipa aia bună de la meteo, m-am gândit că iluzia unor zile petrecute la mare va aduce și mai multă armonie într-un  octombrie pe care îl știam altfel atunci când se arăta pe sfârșite.  Anul trecut, luam din dulap artificiala ( haina mea prietenă la frig), acum decizia asta trebuie amânată. Încă port bluzele "à manches longues",  pantofii sport cu vedere la gleznă și bot proeminent, pe care îi asoretz cu neglijență la pantalonii largi dintr-un tercot subțire de vară, sau cu jeansii bumbăcoși foarte largi..

 E o toamnă ca o vară. Mă alint cu ea și îi dedic pozele astea frumoase alb-negru, cu femei care adoră să viseze pe plajele pustii. Imaginația mea zboară tot la peisajele plajelor pustii, acolo unde doresc să îmi duc vreaodată viața. Toată viața.
























































Comentarii

Postări populare