Drag și Draga, un shop vintage de top în București. "Lumea s-a cam săturat să se îmbrace la modă!"

   





Știu, orașul ăsta e plin de second hand. Am învățat că piesele unicat le găsim în astfel de magazine, iar când mă simt neajutorată în aflarea unui accesoriu altfel, am de unde să-l cumpăr.  Am descoperit ceva uimitor, adică acel shop cu haine și accesorii vintage cum nu prea sunt peste tot în capitală. Nu-mi place deloc ce s-ar numi oarecare sau de orice fel, tocmai de aceea prefer să vin la Drag și Draga, acolo unde vintage înseamnă calitate și tot ce-i autentic. 










Mi-a plăcut mult să vorbesc cu ei, iar după ce le-am spus că sunt jurnalist, le-am propus, cu o rugăminte din suflet, să scriu despre magazinul lor plin de minuni. Mi-au spus că ceea ce fac ei se numește trudă și pasiune, le place să-și consume energia pentru acest proiect și sunt foarte implicați în tot ceea ce fac- " Oamenii simt asta și apreciază, iar noi suntem aceiași oameni simpli și modești, frectevtăm în continuare teatrul studențesc și terasele din mărginimile Bucureștiului...  Diferența este că ne-am luat inima în dinți să începem "ceva" al nostru, pentru care am dăruit multă emoție. "












I-am întrebat ce înseamnă să fii antreprenor în București am vrut să mai știu ce vând ei, de fapt, la Drag și Draga- "Aici, lumea nu vânează brand-uri"

"Bucureștiul este o capitală europeană în care oamenii încep să se îmbrace frumos. Este foarte greu să atingi și apoi să menții un nivel care să îți satisfacă nevoile. Noi am adoptat un stil vestimentar dedicat unui segment mai boem, care pune accent pe calitate. La Drag și Draga lumea nu vânează brand-uri celebre, ci se declară încântată de articole din fibre naturale. Cea mai mare motivație și încântare pentru noi o reprezintă chiar ei, oamenii deosebiți care ne trec pragul. Tot ceea ce facem noi este să oferim frumosul- fie că se numește vintage, nou, tradițional sau second-hand... Frumosul este întotdeauna în ochii privitorului. 
 Ce oferim noi? În primul rând un serviciu corect. Evităm să oferim produse cu defect, iar gradul de uzură tinde spre zero. Hainele ajung în magazin în urma unei selecții riguroase, toate fiind spălate, călcate,  și, uneori, fotografiate. Draga e ''vinovată'' pentru acele ținute unice de care oamenii se declară încântați. Ca bonus, magazinul oferă muzica de pe fundal asigurată de un pick-up, dar și un golden retrever, o apariție fermecătoare și blândă, care știe să facă atmosferă. Numele lui este Pepinot. Avem și un colțișor în care păstrăm viu portul tradițional românesc. Noi avem originile în Breaza, un oraș în care se cos în continuare ii. Mamele noastre păstrează încă modele de sute de ani și realizează modele la comandă. Prețurile sunt sub piață pentru că noi nu avem adaos." 







Calitate înainte de toate la Drag și Draga. Vintage, un conglomerat de unicitate în garderoba noastră

Calitatea este tot ce avem de oferit. Materialele din care sunt confecționate hainele din magazin sunt naturale, iar croiala deosebită a unei rochii, de exemplu, fac din ea ceva ce nu are termen de comparație cu un articol nou. De asemenea, vom spune că unicitatea este exact ce și-ar dori orice femeie.  Lumea s-a cam săturat să fie îmbrăcată la modă. Toate acestea coroborate cu prețul considerabil mai mic fac dintr-un artocol vintage să fie în topul wish list. Și, pentru că ne-ați întrebat ce va fi pe viitor, vom spune doar atât- nu știm ce va fi, dar știm că nu ne mai putem opri :)).









https://www.facebook.com/dragsidraga/?ref=br_rs












Comentarii

Postări populare