Scoici și Creveți, ultimul restaurant în care am mancat foarte bine!






Cuiva i-a încolțit ideea genială de a deschide un restaurant cu nume simplu- Scoici și creveți. Se află într-un loc frumos, deja readus la viață de bucureșteni întreprinzători. Îl găsiți pe Calea Victoriei, după BCR.  Așadar, oricine este un adept al bucătăriei cu rețete din care nu lipsesc peștele sau fructele de mare, trebuie să viziteze acest restaurant.

Satisfacția a venit odată cu platoul plin cu fructe de mare și raci așezat în fața mea, incontenstabil igienic, pe acea față de masă uriașă confecționată dintr-un șervet de hârtie. Exact ca în vacanțele mele din Grecia.

Am mâncat scoici gătite impecabil, iar racii și sosul de măsline cu roșii mi-au amintit că nu poți trece prin viață fără să guști măcar o dată specialități ca acestea.

Oricum, cel care  a deschis acest restaurant s-a gândit mai ales la noi, femeile. Noi, cele care am învățat că porcul nu e bun decât foarte rar și că peștele sau fructele de mare conțin proteine de înaltă calitate, Omega 3, calciu și minerale pentru o dietă perfectă.  Ei bine, iată un motiv bun să nu ocolesc niciodată restaurantul Scoici și Creveți, iar un alt motiv la fel de bun este și faptul că terasa acestui loc te transformă într-o pasăre de pradă pe timp de vară. Adică îți dorești cu orice preț să fii acolo. E răcoare, e verdeață, este un fel de rupere de realitatea urbană, mai ales pe înserat, atunci când ai chef de un vin alb și un platou cu fructe de mare.

Scoici și creveți este ciudățenia frumoasă de pe Calea Victoriei, așa îmi place să numesc restaurantul în care eu m-am simțit perfect. Nu e o cârciumă de fițe, nici vorbă! Este, așa cum am mai spus,  tranziția perfectă de la un peisaj la altul, de la cafeneaua sau bistro-ul de oraș, la oaza aceea de bine ce se aseamănă cu un restaurant pe malul mării. Pe malul mării grecesc. Lipsesc valurile, dar le poate imagina oricine, după ce i se așează pe masă tot ce poate fi mai bun din mare.

Pentru că este un restaurant pescăresc, evident, vei găsi mult pește, iar noi, românii trebuie să ne obișnuim cu genul acesta de specimene în meniu. Însă, dacă vrei cu orice preț să mănânci altceva, atunci poți să te aventurezi spre burgeri cu halloumi, sau poate cartofi prăjiți, așa, ca la mama acasă...

Dar, nu uita! Calitatea specială a restaurantului Scoici și creveți este meniul cu pește! Bun, cât să-ți lingi buricele degetelor și să spui că aici e de bine!

Calea Victoriei 163

https://www.facebook.com/pg/ScoicisiCreveti/posts/?ref=page_internal




Comentarii

Postări populare