Pure Salon














Distrată, am deschis zilele acestea ușa unui salon SPA și în timp ce-mi schimbam greutatea corpului de pe un picior pe altul, mi-am dat seama că e cazul să mă apuc serios de slăbit. M-au întrebat dacă m-au năpădit problemele vârstei și, pentru că sunt încă puține, au fost trecute rapid pe o fișă ce va deveni importantă în Pure Salon.

După ce am aflat că celulita mea este încă în limite foarte bune, am trecut la treabă. Cu gândul că poate dispare definitiv. Știam că sunt în stare să dau ochii cu ea, cu ședința de exfoliere cu sare de mare, chiar dacă eu nu a mai intrat de ceva vreme într-un astfel de salon. A fost relaxant, iar dacă reușeam să țin ochii închiși mai mult de cinci minute în timpul acestui răsfăț, deja mă visam pe plajă. 

De fapt, am început cu un masaj de relaxare. Detensionează tot, iar tipa care s-a ocupat a demonstrat tehnici potrivite genului meu de dureri sau înțepeniri de spate. Totul m-a transformat la sfârșit în OM NOU. Exact așa cum mi s-a promis.

Evident, am avut ocazia să mă plimb prin Pure Salon într-un neglije de unică folosință, iar sentimentul că "mă simt ca acasă" mi-a fost dat de la intrare, cu întâmpinare prietenoasă. 

Tot ce vă pot spune este că mi-a plăcut enorm ședința de exfoliere cu sare de mare. Îți oferă suplețe și energie, iar mai apoi e indicat să încerci împachetarea cu alge marine și să te ascunzi într-un tunel de saună unde vei poposi pentru 45 de minute. Acolo vei înțelege, în timp ce meditezi la frumusețea feminină, că un astfel de tratament va trebui repetat. Un lucru înțelept, pentru cine cunoaște deja puterea de vindecare a mării. 

Așadar, mediu relaxant, personal calificat, multă lumină ( pentru că Pure Salon vrea să fie cât mai luminos), aparatură de ultimă oră și genul acela de conexiune între tine și cei care te vor înfrumuseța care te face să revii. Adică tot ce-ți trebuie pentru ca tu să pleci de acolo mult mai luminoasă.

Mulțumesc, Pure Salon. Revin.


Exemple de hidratare Pure Salon


PURE HIDRA+

Pentru hidratarea intensivă a tenului și rezultate spectaculoase imediate, am conceput un tratament ce combină Oxigenoterapia cu Mezoterapia. Cu ajutorul jetului de oxigen hyperbaric pur este introdus acidul hialuronic în profunzimea pielii. Pentru a completa necesarul de substanțe active cu colagen și elastină, pentru o piele perfectă, este utilizată mezoterapia.
Acest tratament include:
  • Demachiere și tonifiere;
  • Microdermoabraziune pentru curățare profundă;
  • Oxigen Hiperbaric pentru introducerea ingredientelor active care construiesc fibre de colagen și elastină;
  • Mezoterapie virtuală pentru oxigenarea, din interior, a pielii;
  • Masaj facial (10′);
  • Tratament facial complex hidratare – BIOLINE AQUA (ser, cremă, mască) pentru un ten luminos și perfect hidratat.
Durată ședință tratament: 1h 50min 
Program intensiv de tratament recomandat: 3 ședințe 
Frecvența: 1 ședință/săptămână
PURE FRESH
Pentru un ten luminos și radiant am conceput un tratament special care ajută la prevenirea aspectului mătuit, obosit și îmbătrânit al tenului. Acest tratament asigură satisfacerea nevoilor tenului tău și redă frumusețea naturală a pielii, având o acțiune completă, eficientă simultan asupra stresului oxidativ cât și asupra glicării.
Acest tratament include:
  • Demachiere și tonifiere;
  • Microdermoabraziune pentru curățare profundă;
  • Oxigen Hiperbaric pentru oxigenarea și hidratarea, din interior, a pielii;
  • Tratament facial complex antioxidant și antiglicare – BIOLINE DE-OX ser, cremă, mască) pentru acțiune cosmetică intensă;
  • Masaj facial energizant (15′) pentru eliberarea tensiunii din mușchii feței.
Durată ședință tratament: 1h 55min 
Program intensiv de tratament recomandat: 3 ședințe 
Frecvența: 1 ședință/săptămână







Comentarii

Postări populare