Vara aceasta purtăm sandale în nuanțe wilde!








Le-am văzut, mi-au plăcut și le declar super cool! Sandalele acestei veri ne urcă la propriu pe un piedestal, astfel încît noi să reușim să creăm acel look pe care ni-l dorim întotdeauna în trend.

Asociezi o astfel de pereche de sandale cu o salopetă simplă, sau poate cu o rochie satinată și gata! Conexiunea ta cu moda a fost deja stabilită!

Nuanțele sunt paradisiace, însă cele mai dulci în moda actuală ar fi cele roz pal sau nude. Cu siguranță vă plac și vouă aceste culori și veți simți izul de vacanță de vară ce stă să se arate în mai puțin de două luni.

Veți descoperi talpa ortopedică, foarte înaltă, la care se adaugă multe barete decorate rafinat cu accesorii colorate în nuanțe discordante, nebunești sau dimpotrivă, armonioase. 

Iubesc sandalele, dar mai ales pe cele care ne amintesc de stilul sport, cu talpa din rafie, extrem de comode. Alegerea este a voastră, pentru că încălțăm ceea ce simțim să încălțăm. Eu voi fi indulgentă cu mine și aleg sandalele sport. Am înțeles arta de a trăi bine și simplu, iar pe caniculă sandalele trebuie să fie comode. Nu vreau să afișez decât un look relaxat. Haideți să alegeți... Am găsit câteva modele.
































































Comentarii

Postări populare