BOSS MA VIE POUR FEMME








Pentru mine,  parfumul este o provizie de visuri uriașă. Oricând și oriunde. Sunt capricioasă la gusturi când vine vorba de astfel de arome. Voi destăinui faptul că am subtile divagații și ador să aleg intensitatea parfumului în funcție de starea mea dintr-o zi, sau altă zi... Caut frenezia în detaliile rafinate și fine ale unei esențe, iar de aici începe și visul meu.  Boss Ma vie îl îndeplinește și mă ajută să îndrăznesc mai mult...

BOSS MA VIE Pour Femme este noul parfum pentru femei de la BOSS Parfums, care completează trioul după lansările de succes ale BOSS NUIT Pour Femme și BOSS JOUR Pour Femme.

 O aromă pe care eu am găsit-o perfectă, inspirată de un element al vieții femeii BOSS, care până acum a trecut neobservat.  Este plăcerea pe care o simte această femeie când alege să iasă din rutina zilnică, să încetinească, să se relaxeze și să se bucure pur și simplu de un moment ce îi aparține numai ei. Parfumul surprinde esența intimă a spiritului ei independent și are menirea de a elibera cu adevărat savurarea vieții. O viață exact așa cum și-o dorește ea!


Notele de top ale cactusului captează prospețimea verde revigorantă a plantei deșertice, oferind un element unic și modern acestui parfum nou.

Flaconul de parfum este asemanator cu cel al BOSS NUIT Pour Femme și BOSS JOUR Pour Femme, dar nuanța delicată roz  contrastează cu întunericul elegant al primului parfum ( Boss Nuit).   Capacul de cristal este tăiat cu precizie, iar banda de aur adaugă un element modern la flaconul feminin.


"Sunt atât de fericită că fac parte din lansarea celui de-al treilea parfum feminin de la BOSS Parfums, BOSS MA VIE Pour Femme. Îmi place conceptul din spatele parfumului.  Această aromă ne amintește că în viață sunt momente când trebuie mai facem o pauză. Este nevoie de clipe doar pentru noi.  Trebuie s[ ne amintim cât de frumoasă este viața. Sunt acele momente  atât de simple și atât de pure și care te conectează într-adevăr la inima ta." -Gwyneth Paltrow, BOSS MA VIE Pour Ambasador Femme








 "Femeia BOSS este despre succesul și feminitatea puternică și acestea sunt calitățile pe care le văd foarte mult în Gwyneth Paltrow. Conceptul din spatele BOSS MA VIE Pour Femme este despre încrederea într-o femeie și am crezut că Gwyneth Paltrow întruchipează rolul perfect. "Jason Wu, director artistic BOSS Womens wear








Colecția

BOSS MA VIE Pour Femme Parfum 30ml RM 168
BOSS MA VIE Pour Femme Parfum 50ml RM 236
BOSS MA VIE Pour Femme Parfum 75ml RM 305
BOSS MA VIE Gel de duș Femme 200ml RM 103
BOSS MA VIE Pudră de corp Femme 200ml RM 113








Comentarii

Postări populare