Claudia Pavel a fugit de Rusalii la munte!



Weekend-ul trecut, vedeta si-a planificat o iesire la munte pentru a scapa de canicula din oras si a se relaxa. Claudia Pavel a ales sa-si petreaca mini vacanta de Rusalii la hotelul Orizont din Predeal, o oaza de liniste situata relativ aproape de Bucuresti, care intruneste toate conditiile pentru o vacanta perfecta: piscina, spa si doua restaurante, unul interantional si altul 100% romanesc. Aceasta nu a plecat insa sigura. Cu cine a impartit artista camera? 

"Ma bucur ca am avut ocazia sa imi reincarc bateriile dupa o perioada foarte agitata in care am muncit mult si am filmat un nou videoclip la piesa Andale. Fiul meu, Noah, mi-a fost alaturi si am petrecut impreuna cateva zile departe de canicula din Bucuresti. Este un loc minunat in care ne-am simtit ca acasa. Staff-ul hotelului Orizont este mereu amabil, saritor, iar pentru copii este locul perfect! Mancarea buna, linistea piscina si distractia sunt ingredientele unui weekend de vis. Sunt foarte multumita si abia astept sa ne intoarcem! Noah mai voia sa stea in piscina hotelului, fiind un mare admirator al inotului", ne-a declarat Claudia Pavel.





Pentru o persoana activa, hotelul Orizont ofera servicii de relaxare, dar si diverse activitati astfel incat plictiseala sa nu isi aiba loc in atmosfera. Frumoasa Claudia Pavel si fiul ei, Noah, si-au petrecut o buna parte a timpului in hotel si la cele doua piscine. Vedeta a avut la dispozitie o piscina semi-olimpica, doua bai jacuzzi, trei tipuri de sauna, tratamente corporale variate, cele doua restaurante Miorita, a carei crama a tinut s-o viziteze si Orizont International, dar s-a si bucurat de frumoasa panorama oferita de Sky Bar unde a savurat o bautura racoritoare inconjurata de o priveliste superba.  



Comentarii

Postări populare