Femei cu stil din București

Femei din București, pe care dacă le privești vei găsi întipărite pe fața lor echivalențe  ale unor stări sufletești pline de frumos și sensibiltate.


Fața poate fi citită ca un tablou, iar eu am căutat întodeauna să deslușesc  senzațiile pe care o figură le trezește,  uneori neintenționat, în mintea mea. Descopăr o forță, dar și o rigoare în atitudinea lor. În același timp multă naturalețe, dar și mai multă creativitate exersată și modelată în timp. Acesta înseamnă stilul- invenție într-o modă efemeră și o constantă în a-și manifesta prudent și cu propria amprentă construirea imaginii într-o societate pretențioasă.

Nu se vor contamina niciodată cu lumea banală, iar simțul extraordinar al esteticii dovedește o inteligență nativă. Știu să exprime limpede lucruri, iar rafinamentul lor este victorios în orice împrejurare. Știu să pună haina pe ele, știu să creeze ținute pătimașe care le tranformă în personalități unice.

Le-am remarcat, iar azi voi încerca un colaj. Nu știu foarte multe femei cu stil, sau poate nu am fost eu foarte atentă. Știu însă mult mai multe fără stil, dezagreabile privirii, dar în acest text le prefer pe cele frumoase.

Au talentul să acapareze interesul privitorului. Se pricep să își compună propria rețetă de înfrumusețare, tocmai pentru că au înțeles că moda și gustul sunt schimbătoare, dar stiul e același.


Noemi Meilam

Spun doar că surpriza se răgăsește mereu stilizată în moda actuală. Așa o văd eu pe Noemi. Are un nume, lumea o cunoaște încă de pe vremea când a făcut marketing management la Sanoma Herst România.  Azi este inițiatoarea unui proiect interesant- Book Cover Tee și aceeași femeie cu aer simplu dar în același timp somptuos.













Tatiana Ernuțeanu

Îmi spun tot timpul- oare ce tricou de regină urbană a mai pus azi Tatiana pe ea? Mărturisesc că descopăr în ținutele ei finețea unui stil greu de găsit în lumea ce se vrea a fi bună a Bucureștiului. O privesc și mă gândesc la momentul acela al eliberării de toate hainele inadecvate din șifonierul meu.  Are puteri nebănuite atunci când trebuie să asorteze hainele, iar stilul ei scriitoricesc ne lasă pe toți cu acea remarcă în minte- "Băi, eu parcă nu am fost niciodată pregătit să citesc una ca asta... " Scrie exact așa cum se îmbracă. FOARTE BINE! Sau cum îmi place mie să spun, are toate instinctele unei femei rafinate!

Scrie aici http://www.thehotspotgirl.com/ și în Forbes.































Mădălina Drăgoi

Libertate în stil și acea disponibilitate pentru haine lejere, fascinante în culori, ce oferă extaz privirii... Mădălina este făptura cu imaginație și cu poezie în ținute, iar asta o transformă, uneori, într-un personaj dintr-o poveste interesantă. Performanțele se văd pe blog-ul ei http://styletraveler.tumblr.com/. Scrie și pentru revista Ce se întâmplă Doctore?, așadar oricând vreți să îi cititți articolele, vizitați site-ul.

































Credited foto: Marc Vorsatz, Octav Mardale, Edi Enache, Mihaela Barbu- http://turismbiz.ro/



Catrinel Chiriac

Este PR pentru Adrian Oianu. O fată cu ochi mari, rotunzi și căprui. Alură silfidică, cu un aer care-ți oferă o senzație adorabilă și îți amintește că româncele au chip angelic.

Este varianta femeii românce autentice. Așa o văd eu, așa o vede și Oianu... Are stil și trăsături fine, din care răzbate o naturalețe ce face din ea parcă tot timpul o ființă cu totul nouă.


















Iulia Gorneanu

O femeie ca o regină în ținute tradiționale românești. Îmi place cum le combină, îmi place tributul adus de ea costumului tradițional și mai ales felul în care apare cu acel zâmbet enigmatic în ținutele acestea țărănești ce îmbracă trupul  nou, urban. Un stil ce unora li s-ar părea straniu, poate un muzeu-ambulant... Dar toate aceastea fac parte din personalitatea Iuliei și cred că este un geniu în asortarea iei, cusută elaborat, cu un simplu jeans.






























Cristina Bălan


Proiectul ei se numește Elysee, parfumeria cu stil... Ea este o femeie cu stil și cu acea exaltare jubilantă pe care o împrăștie în jurul său prin atitudinea de clasă și prin haine rafinate. O văd armonioasă, misterioasă, elagantă.

















Andrada Cleopatra Parau

Are părul portocaliu și suplețe spirituală. Are ceva copilăros și un stil inconfundabil în ținutele ei colorate. Le iubește și știe să le asorteze intr-o manieră aparte. O femeie care știe să se mențină admirabilă prin gesturi, prin unicitate, prin cuvinte frumoase pe care ți le adresează la orice pas. Lucrează în PR.




























Comentarii

Postări populare