Dubai Design Parfumuri a lansat noua gamă BRAND MAKKAJ









La sfârșitul unui periplu printre parfumurile arăbești, ai senzația că de aceea te-ai născut pe pământ. Să simți și să te bucuri de aceste nuanțe incredibile pe care ți le pot oferi ingredientele sarazine în candori sofisticate, sau dimpotrivă lejere, fresh, oudiene.

Am descoperit aceste parfumuri printr-o prietenă de origine arabă. Le aduce aici pentru comercializare, iar magazinul ei are un efect magic asupra mea. Toate poartă vizibil aroma timpului prezent, dar păstrează și ceva din trecutul miraculos și pretențios al lumii arabe.

O combinație perfectă, pe care eu o ador și mai ador multitudinea de ingrediente complexe, prețioase, interesante ca oud, mosc, iasomie, bujor, lemn de santal, trandafir, agar sau chihlimbar... Toate cu iz oriental.

Lansarea care a avut loc la București,  pe data de 9 mai, la Oasis Lounge, a adus în prim-plan brand-ul oriental parfumat Rand Makkaj și celebrul AJMAL, cu o istorie în parfumerie de peste 65 de ani. Și-a păstrat tradiția și azi se află pe un piedestal, așa cum de altfel trebuie să se afirme o casă de parfumuri care se respectă și provine din Orientul Mijlociu. Veți descoperi o gamă largă de parfumuri, iar Inas, cea care deține magazinul îmi spune cu un soi de mândrie că sunt aduse din Mecca, cel mai sfânt dintre orașele musulmane.

De asemenea, cu această ocazie a fost prezentată și o nouă colecție de rochii orientale din voal, catifea și accesorii handmade. Rochii potrivite pentru seri de cocktail, în culori îndraznețe, unice ce se pretează mai ales celor care vor să etaleze ținute necnvenționale, aparte. Sincer, aș accepta și eu într-o zi provocarea de a îmbrăca o astfel de rochie- ceva catifelt, dintr-o textură specială... Cu siguranță aș găsi ceva pe placul meu, cu siguranță aș descoperi ceva delicat și fascinant într-o rochie orientală... Când o voi afla, exact așa cu mi-o doresc, mă voi prezenta cu foto...






































https://www.facebook.com/DubaiDesignParfumuri/

Comentarii

Postări populare