Radhu, pe scenă cu Dulce Maria din RBD



Singurul cântăreț de muzică cumbia din România, devenit celebru în Mexic a cântat recent la un eveniment alături de nume importante din industria latino în capitala Mexicului. Printre acestea s-au aflat: Dulce Maria, cunoscută publicului larg ca artistă a trupei RBD, Laura Zapata, David Zepeda, Niurka Marcos și Aleida Nunoz. “Sunt fericit că am succes în Mexic. Am descoperit că oamenii știau multe despre România, inclusiv câteva cuvinte în limba noastră. 





Mulți m-au întrebat despre Inna, iar producătorii muzicali din Mexic au fost uimiți de cât de bine sună muzica românească! Datorită stilului cumbia, eu am ajuns celebru în America Latină. După Mexic,voi pleca în Argentina, unde voi lucra cu managerii  Nataliei Oreiro. 

Deocamdată mai am multă treabă în Mexic, inclusiv terminarea unui videoclip alături de cei mai buni mariachi din America Latină, El Internacional Mariachi Puebla, pe care îi avem invitați în România, alături de Laura Zapata. Am multe planuri, vreau să revin și în România, țara mea natală, anul acesta, să susțin câteva concerte și la noi în țară, după care mă întorc în Mexic”, ne-a declarat Radhu.

Comentarii

Postări populare