Moony, un local ademenitor, pentru oameni deosebiti



Cand ai chef de o evadara alaturi de cei dragi, sau poate cand evadarea are loc direct dintr-un birou, atunci te invit la MOONY COFFE ROOM. Un local fascinant, in care, ca mobilier, predomina lemnul. De aici caldura  emanata de atmosfera extrem de primitoare.

Am mancat bine, chiar excelent si stiu ca Anastasiei, fetiteti mele, locul acesta i-a oferit o noua experienta. A intrebat- " Mami, aici mancam si inacelasi timp desenam?" Da, asa facem. Printre sandvisuri cu gust de neegalat am si desenat. Iar printre prajiturile handmade pregatite cu suflet de un bucatar mai mult decat iscusit, noi ne-am bucurat si de alte desene a altor copii care au ajuns aici inaintea noastra. Sau, hai sa spun a unor oamnei mari cu suflet de copii.

Am savurat vin fiert aromat cu special moony spices, pe care il recomand cu drag oricui vrea sa plece incalzit si cu spiritul mai altfel... E o bunatate, la fel si cafeaua pe care eu am asortat-o la un desert al casei recomandat de gazde. Cel cu desert al casei - apple&cinnamon. Am simtit combinatia de top!

Va invit la masa in oras la Moony Coffe Room! E un vis, mai ales pentru cei care stiu sa manance modern! Dar mai ales pentru cei care vor sa manace proaspat si sanataos, departe de fast food urile clasice de care, hai sa fim seriosi, ne-am cam saturat!

Va pup si va dau intalnire la Moon Coffe Room!

















Comentarii

Postări populare