Nico, filmări în cel mai luxos apartament prezidențial din București



Luna decembrie a fost pentru Nico una extrem de încărcată. Pe lângă concertele susținute a filmat și două clipuri. Artista va lansa anul viitor două videoclipuri la piesele  Indistructibili și A Little Late, ambele produse de producătorul muzical Radu Sârbu (O-zone), alături de echipa Rassada Music. Locațiile alese au fost mai multe, iar printre ele, Nico a filmat la Premier Palace SPA Hotel, în cel luxos apartament prezidențial unde au locuit vedete internaționale.




“Am căutat până am găsit ceva pe placul meu și al echipei de producție. Aveam nevoie nu doar de un apartament luxos, ci și de foarte mult spațiu. Am filmat de dimineață până seara pentru că am avut nevoie de cadre pentru ambele clipuri. Abia aștept luna ianuarie când voi fi mai liberă și voi reveni pentru o zi de răfsăț la SPA. Am avut o lună extrem de plină, cu multe evenimente și filmări, iar la început de an cu siguranță voi avea nevoie de relaxare, iar aici cred că este locul potrivit, fiind primul medical SPA de 5* din România ”, ne-a declarat Nico. Artista va lansa cele două clipuri la începutul anului viitor.






Comentarii

Postări populare