Maison oana Radu- povestea rochiilor fabuloase





Este perioada în care căutam rochia perfectă, în care ne descoperim pe noi şi ne reinventăm, începând cu secundele de dinainte ca ceasul să bată 00.00.
Numărăm de la 3 până la un nou început.

Dacă sunteţi în căutarea rochiei perfecte, aveţi mari şanse să o găsiţi la Maison Oana Radu. Femeia care poartă creaţiile Maison este o femeie spectaculoasă pentru cei ce o privesc din exterior, este magnetică, complexă, își asumă cu naturalețe diverse roluri, de la o fată dulce, la o femeie puternică, feminină și grațioasă, diafană, dar curajoasă și cu siguranță autentică.

Oana Radu, fotograf şi designer, îşi lanseaza colectia “It’s all about love”, în care predomină roşul. De ce a ales roşul? Pentru că toată această perioadă e plină de momente în care se fac fotografii pe care le păstrăm amintire o viață și chiar mai mult.

În plus, cercetările arată că bărbații consideră o femeie îmbrăcată în roșu mult mai atrăgătoare decât o femeie care a optat pentru orice altă culoare.





Povestea rochiilor fabuloase ale Oanei Radu a început într-un mod suprinzător:

pasiunea pentru croitorie, ca și cea pentru fotografie, o am de la tatăl meu, căruia îi plăcea să ne coasă tot felul de costume când eram micuțe. Odată îmi amintesc că ai mei ne-au făcut, mie și surorii mele, fuste pe sârmă, pentru că noi ne doream să arătăm ca prințesele din filme.

De aici a venit bucuria de a crea ceva ce nu există de cumpărat. Mai târziu mi-am cusut rochii sau accesorii din plăcerea de a purta ceva diferit, sau pentru a crea un personaj. Inevitabil, fetele din jurul meu și-au dorit să aibă și ele rochii cusute de mine, așa lucrurile au luat amploare”.




Astfel a luat naştere atelierul de creaţie Maison Oana Radu

Oana Radu colaborează şi cu alte branduri de renume pe partea de foto, dar şi cu bloggeri cu care rezonează, precum Petra Paitici, Dejeu Olivia, Ana Morodan. Modelul din poze este cea care a dezvoltat blogul Illustrious by Olivia. Blogul are target internaţional şi se bazează pe un alt fel de experienţă, vizuală, dar vorbeşte şi despre viaţă, iubire, lifestyle, pasiuni, şi despre tot ce înseamnă illustrious.

2017 vă aşteaptă cu multe surprize şi voi îl puteţi aştepta într-o ţinută fabuloasă marca Maison Oana Radu!




Comentarii

Postări populare