INTERVIU- V:PM Atelier, sau cum arată cele mai frumoase haine pe care le porți după ora 17.00
O conversație despre un brand care-și cunoaște direcția și vrea să se impună pe o piață concurențială în continuă creștere. Un loc fascinant, cu personalitate, dar și un interlocutor care știe cât de important este marketing-ul digital și cum poate acesta asigura viitorul unui business de succes.
“
De acest logo, V: PM, s-au ocupat
doi artiști din această firmă, care au spus că hainele brand-ului sunt unele pe
care le porți după ora 17.00. Eu, inițial, venisem cu ideea că în România
oamenii nu prea înțeleg acest concept “de după ora 17.00”, pentru că mulți dintre ei, în această
țară, sunt încă la muncă. Dar, targetul fiind cu totul altul și pentru că ne-am
dorit foarte mult să ieșim din zona strictă de design, dar mai ales pentru că
vrem să ne afișăm ca un brand, atunci a rămas acest nume- V:PM Atelier. În atelier suntem zece oameni și toți ne dorim ca
acest brand să se afirme pe o piață concurențială, așa cum este la acest moment
cea din România. Alexandru Aresene este cel care ne ajută pe partea de design.
Noi, ceilalți, venim cu idei, iar el, designer-ul este cel care le desenează…
Voi aminti și de tiparista noastră, Maria, care stăpânește foarte bine partea
tehnică și ne asigură dacă putem face ceea ce avem noi în minte. Așadar, pentru
că se va naște un nou brand în România, este cazul să lansăm și noul site V: PM
Atelier. Acesta va fi gata
în cel mult două săptămâni și va fi lansat odată cu noua colecție de toamnă.
Este un site creat după standardele de afară, ne dorim să fie cu mult peste
standardele din România, să arătăm că suntem cu adevărat profesioniști. Dragoș
( nume de familei) este cel care a investit în acest business.”
Ca stil, există influențe minimaliste, dar și piese care
amintesc de zona de budoir
„Există piese din
catifea sau paiete care ne amintesc de zona de budoir . Vrem să punem în
prim-plan elemente contemporane și să fim diferiți. Nu pot spune că design-ul
este punctul nostru forte, este un business pe care dorim să îl creștem, și să
îl aducem în atenția celor care vor să poarte haine de calitate. Așadar, se
bazează pe haine purtabile, versatile, pe care le poți pune pe tine și la ora
17.00, dar și ziua la ora 10.00. Ideal este să găsești evenimentul potrivit...
Fusta din paiete sau pantalonul din paiete poate fi purtat și ziua, dacă tu
știi să le asortezi așa cum trebuie. Eu am purtat pantalonul din paiete pe
stradă, la Londra, ziua! Evident, cu un tricou simplu și o pereche de
încălțăminte sport. A fost un adevărat succes! Am luat două comenzi de pe
stradă și am fost admirată de toată lumea...”
Profilul celor care cumpără din V:PM Atelier...
„Targetul este acela al femeilor de peste 30 de ani, cu un venit peste mediu. Eu am făcut un research și am analizat profilul clientelor care au cheltuit cei mai mulți bani, care și-au comandat cele mai multe produse. Sunt în jur de 20 de cliente. Este drept că nu sunt foarte multe, însă toate au peste 35 de ani, toate practică un sport, multe dintre ele sunt interesate de competițiile de tenis, toate au studiat în afară, sunt pasionate de fashion și de tot ceea ce înseamnă frumos și rafinat.”
Totul se derulează în trei click-uri... Trebuie să fii
online! Peste tot, oricând!
„Da, trebuie să fii
online peste tot, în fiecare zi! Bineînțeles că este foarte important ca și
magazinul tău să fie plasat central, să fie amenajat astfel încât să atragă cumpărătorii.
Dar, online-ul vinde foarte bine și pentru acest lucru, tu, ca brand, trebuie
să te faci văzut, să ieși în evidență. La ora actuală sunt o multitudine de
site-uri, iar Facebook nu mai vinde atât de bine, pentru că s-a dus în zona
celor de 50 de ani. Instagarmul este accesat de tineri și vinde mult mai mult
decât orice altă rețea socială. Dar, fie că postezi pe instagram, fie că
postezi pe Pinterest, sau pe orice altă platformă, trebuie să ai un scop, să
arăți că știi exact ceea ce vrei să vinzi, să fii consecvent în postări. Contează
și ora la care postezi... Așadar, și aici este o muncă pentru a lua ochiul
clientului. La fel de mult vinde și poza. O poză bine făcută va aduce vânzări
mari. La fel de importante sunt și campaniile plătite pentru că, fără ele, un
brand nu are cum să se afirme.”
Texturi achiziționate din Franța, Grecia și Spania
Texturi achiziționate din Franța, Grecia și Spania
„Ne place să folosim materiale de calitate. Nu lipsește mătasea, catifeaua sau catifeaua din mătase, iar paietele, ei bine, unele dintre ele sunt aplicate pe poliester, altele pe mătase... Furnizorii noștri nu sunt din România, încercăm să luam materiale din anumite țări, așa cum sunt Franța, Grecia, Spania ( Brecelona), pe care nu le găsești pe piața din România. Vrem să aducem ceva inedit, ceva care nu vei găsi și în alte ateliere. Calitatea este cea care dictează!”
Ca antreprenor trebuie să ai resurese!
„Da, e costisitor! Pentru o astfel de afacere trebuie să ai bani! Trebuie să știi exact ce vrei. Trebuie să investești lună de lună și este important să vii cu noutăți. Să îți planifici orice pas. Trebuie să fii dedicat! La începutul afacerii trăiești totul cu entuziasm. Există provocări de la lună la lună și apar micile bucurii, așa cum sunt acelea că am mai crescut contul de instagram, sau poate că am mai crecut în vânzări... Dar este foarte greu să menții acest entuziasm și cred că e nevoie de schimbări pentru a-ți menține direcția și exaltarea într-un business. Vindem cel mai bine în SUA, avem expune produse în Los Angeles, unde chiar am avut succes. Produsele noastre se regăsesc și în magazinul Victoria 46, aici, în București.
Colecția nouă V:PM Atelier
„Sperăm să lansăm noua colecție la final de lună. Va fi o colecție bine închegată, mult diferită de cele de până acum. Vor fi 23 de piese, iar dacă în prima colecție am avut multe paiete, ei bine, acum va predomina catifeaua, mătasea, mai ales mătasea plină, bumbacul, lâna, un amestec de lână cu mătase și produse cu pene colorate. Nu ne lăsăm influențați de designeri internaționali, brand-ul nostru este cel care dictează. Vor predomina culorile verde, verde smarald, negrul, roșul și un material din mătase printat în nuanțe de galben, cu flori fucsia. Va fi o colecție specială...”
Comentarii
Trimiteți un comentariu