Monarh Concept, un showroom inedit în inima Bucureștiului
Toamna a început cu acorduri de
saxofon, o atmosferă distinsă și lume bună, îmbrăcată cochet la inaugurarea
unui showroom de modă ce a avut loc marți seara în București. Monarh Concept a fost lansat printr-o
petrecere surpriză, la care invitații au venit cu încredere, fără a ști însă obiectivul
evenimentului.
Peste 80 de persoane au răspuns
unei invitații surpriză, venită din partea prietenilor care sprijină brandul
Monarh Design. Nu au divulgat motivul petrecerii, păstrând misterul pentru a
surprinde pozitiv, chiar mai mult decât se așteptau apropiații și publicul din
social media.
„În contextul creșterii în mod constant a vânzărilor de
fashion în mediul online, dar și al dezvoltării mall-urilor în perimetrul
Bucureștiului, consider că însăși deschiderea acestui concept store este o
surpriză, însă am ambiția necesară să fac din acest proiect unul de succes,
pentru că piața necesită diversitate”,
declară Larisa Lupoiu, fashion designer și inițiatoarea proiectului Monarh
Concept Store.
Acest showroom se adresează
clientelor hotărâte, care deși poate văd produsul în online, vor să evite interacțiunea
cu un curier, proba, un eventual retur, fiind adeptele experienței complexe de
shopping prin care beneficiază de consiliere vestimentară, pot solicita o
întrevedere cu designerul și să comande o creație sau accesorii personalizate. Situat
pe Bulevardul Iancu de Hunedoara 33,
showroom-ul beneficiază de vitrine cu boltă, care conferă un farmec aparte și
te îmbie să îi treci pragul.
În cadrul Monarh Concept Store
sunt disponibile spre vânzare produse de fashion design made to measure,
accesorii (genți, încălțări) și parfumuri de nișă. Brandurile partenere care
expun în Monarh Concept Store sunt: IE Clothing, Paisi, Monarh Design,
Cielle Couture, La Ami, Megami, Ama Pijama, Morph Parfumuri, Pălăria Dărârlat, Bubble
of Beauty Jewelry.
Influencerii au avut și ei
parte de o surpriză din partea organizatorilor, pe care au primit-o cu
entuziam. „Am ales 10 dintre influencerii prieteni ai brandului
Monarh Design, care au sprijinit în promovarea creațiilor ce poartă semnătura
Larisei Lupoiu. Aceste tinere contribuie la consolidarea acestui trend,
influencer marketing, adaptând la vremurile moderne ideea de promovare. Considerăm
că este oportun să le mulțumim într-un mod propriu pentru că sprijină
designerii români și le-am pregătit 10 diplome cu titulaturi dedicate, pe care
le-am stabilit după o analiză atentă a prezenței fiecăreia în social media și a
modului în care au pus în lumină brandul Monarh Design”, susține Cristina Stan, brand
manager.
„Faptul
că atât de multe persoane au răspuns pozitiv invitației la petrecerea surpriză
este o dovadă a încrederii pe care reușim să o transmitem celor care ne sunt
clienți, parteneri și urmăresc activitatea pe care o desfășurăm cu atât de mult
patos”, adaugă Larisa Lupoiu.
La eveniment au fost prezente
și persoane cunoscute, printre care: Lora, Elena Ionescu, Alina Roxana Ionescu,
Simona Pătruleasa, Maria Simion, Vica Blochina,Mircea Bărbulescu, Silvia Ioana
Popescu, Misty, Alessia, Maria Andreea. Doina Spătaru a încântat atmosfera cu o
excepțională interpretare la saxofon, care i-a determinat pe mulți dintre
invitați să o filmeze și să posteze pe rețelele de socializare.
Partenerii evenimentului: Play U,
Cabine HaHaFoto, Beauty One, Domeniile Panciu, Ana Are Mere, Vitamin Aqua,
Sorina Iufu Sweets, Ramira Events, Blk România.
Comentarii
Trimiteți un comentariu