INTERVIU- Nicoleta Scarlat- "
Iubim cuvântul
“ultrafresh”, iar salata nu ar trebui să lipsească din mesele noastre zilnice.
Eisberg a dat oamenilor ceea ce vor. Salata la pachet, pe care o ai acasă, la
birou, sau oriunde ai poftă să o mânânci. Nicoleta Scarlat, om de vânzări
dedicat la Eisberg, ne povestește în acest interviu cum poate o salată
să-ți transforme prânzul sau cina
înter-o experiență bună.
De când
activați pe piață și ce ați devenit azi?
“Eisberg
a intrat pe piața din România în 1995 și era o mică, mică companie cu
depozit și producție într-o hală de la depozitele Glina.
La acest moment, avem 100 de angajați și o retenție de
personal de 80%.
Altfel de la cele câteva kilograme livrate la McDonalds
Unirii am ajuns la cele câteva zeci de tone livrate...peste tot. Da, suntem
altfel.”
Ce înseamnă Eisberg în magazinele din
România? A
devenit salata aceasta un concept cu adevărat serios și demn de luat în seamă,
îmbrățișat de cei care vor să mânânce sănătos?
“Ca
om de vânzări sper că Eisberg înseamnă un furnizor de calitate, dar cel mai
bine spun achizitorii care lucrează cu noi din 1995 încoace. Ca om de marketing
aș zice că Eisberg a pus un capăt de pod bun pentru piața de ultrafresh (și
concurență), a setat niște standarde de calitate pe piața de legume-fructe și
cred că a făcut și un pic de istorie pe raftul magazinelor.
Salata
va fi mereu un concept demn de luat în seamă, întrebarea este dacă ești convins
sau constrâns să îl iei în seamă.
Noi facem tot posibilul ca indiferent de
situația în care te afli să îți fie plăcut consumul de salată. Vezi www.eisberg.ro”
Cum
definiți clienții Eisberg? Sau, aș întreba care este targetul Eisberg?
“Orice
persoană dorește să economisească timp este pe lista noastră de clienți, oricine
vrea să petreacă timp altfel decât spălând legume pentru o salată.
Consumatorii
cu un stil de viață activ, preocupați de modul în care își pot menține starea
fizică la un nivel înalt, cei care știu că tinerețea poate fi, sigur nu
veșnică, dar mai aproape de acest termen…
Ce
merite îți arogi ca manager în această firmă?
“Nu
știu, nu am știut niciodată, dar pentru că este un interviu scris îmi permit să
fac pauză și să îl întreb direct pe șef, da?
Așadar
el zice că se pare că sunt un fel de motor al schimbării, cu accent pe
dezvoltare și creștere a afacerii. Zice că e suficient. “
Am aflat că angajații din firma Eisberg sunt
o adevărată familie. E un stil de viață care îți oferă împlinirea nu numai ca
și carieră?
“Păi
chiar suntem, sora mea se ocupă de partea de producție.
Și
da avem angajați cu diferite grade de rudenie.
Credem
că de fapt ăsta este secretul succesului nostru, o companie poate funcționa la
maximum de capacitate dacă situațiile din interiorul ei sunt tratate la fel ca
cele din familie.
Te
simți bine la birou, nu este o obligație să stai cu oamenii dragi din viața ta,
iar conflictele când apar se soluționează și trec mai ușor. “
Care sunt campaniile viitoare Eisberg și ce
anume pregătiți ca noutăți în salatele Eisberg?
“La
acest moment se muncește din greu la extinderea halei de producție, iar
noutățile vor apărea, sperăm noi, undeva în primul trimestru al lui 2019. Ținem
aproape.”
În ce magazine găsim aceste salate?
“Încolonate
în ordine alfabetică Auchan, Carrefour, Cora, Kaufland, MegaImage, Profi,
Metro, Selgros. “
Ce
experiență ți-a oferit postul de director de vânzări la Eisberg?
“Sunt
convinsă că ați dori să auziți numai de bine, dar am avut momente când la câte
greșeli am făcut credeam că sunt singurul angajat al firmei, practic acopeream
toate greșelile făcute în firmă. Se pare că nu erau capitale dacă sunt încă
angajată de aceea cred că experiența obținută este de învățare/evoluție..
Și
știi că eu am spus că singurul defect atunci când cunoști este că îți dai seama
cât de puține cunoști de fapt. “
De ce trebuie să iubim salatele? Mai ales pe
cele numite Eisberg?
“Trebuie
să fim responsabili de acțiunile noastre, trebuie să avem grijă de planeta
noastră, trebuie să înțelegem că nu suntem nemuritori, trebuiesc multe lucruri,
de aceea eu mi-aș dori să vreți să iubiți salatele, nu să trebuiască.
Iar
pe cele Eisberg, dacă ați cunoaște echipa (situație în lucru), de la Vlădică la opincă,
știu sigur că o să vreți să le iubiți.”
text preluat de pe https://www.garbo.ro/
text preluat de pe https://www.garbo.ro/
Comentarii
Trimiteți un comentariu