Câștigătoarea trofeului “Vocea României”, Julie Mayaya, își lansează primul EP din carieră!








  
Va urca pe aceeași scenă cu Arturo Sandoval, câștigătorul a zece premii Grammy, la Focșani Blues Festival! 
  
La 7 ani de la câștigarea trofeului “Vocea României”, Julie Mayaya pregătește lansarea primul său EP. Una dintre cele mai bune voci, Julie are mari emoții pentru evenimentul care se apropie și este încântată că are alături numai profesioniști. Acest EP-ul corespunde cu regăsirea ei ca artist, din punct de vedere compozițional, 4 dintre producțiile prezente pe EP aparținându-i în totalitate, in ceea ce priveste liniile melodice și versurile. Genul muzical pe care îl abordează este blues cu influențe rock, funk și pop, fiind un material gândit să poată fi expus live 100%, Julie Mayaya fiind un live performer.
Tot materialul discografic este pregătit alături de Marius Pop și Jean Piloiu la Rootz Studio.
Julie a ales sa faca lansarea, în avanpremieră, pe 31 august 2019, în cadrul celui mai mare festival de Blues din România, Focșani Blues Festival, acompaniata de Marius Pop Band, pe aceeași scena pe care va urca și celebrul Arturo Sandoval (Arturo Sandoval, câștigătorul a zece premii Grammy, șase premii Billboard și un premiu Emmy, decorat de președintele Barack Obama cu cea mai înaltă distincție civilă din Statele Unite ale Americii, Medalia Libertăți, va urca pe scena Focșani Blues Festival, fiind considerat drept unul dintre cei mai importanți artiști de latin-jazz din lume, a carui viata a fost transpusă în filmul de televiziune ,,For Love or Country – Arturo Sandoval”, personajul Arturo Sandoval fiind interpretat de cunoscutul actor Andy Garcia.).

Julie Mayaya promite un concert extraordinar, zilele acestea repetând intens alături de trupa aleasa pe sprânceană pentru acest moment: Marius Pop - chitara/orchestratie/producție (RO), Cristi Copaciu - Chitara (RO), Eduard Nicolae - Keyboards (RO), George Găitan - Chitara bass (RO), Roberto Porta - Tobe (IT).

Lansarea oficiala a EP-ului va avea loc pe 26 septembrie în București, data la care va lansa către publicul larg si primul single de pe EP, însoțit de videoclip.

Julie a ales ca variantele de studio să le lanseze o dată la 2 luni, oferind publicului acces la întregul material în cadrul concertelor live pe care artista le va susține în București și în restul țării. 

“Am făcut piese așa cum am simțit, fără să mai cer părerea nimănui!”

“Acest EP este unul din pașii cei mai importanti din cariera mea de pana acum, este primul meu EP ... Am făcut piese asa cum am vrut, cum am simtit, fără să mai cer parerea nimănui. Este un pas important, fiind si prima piatră pusă pe drumul meu de cantautor. M-a ajutat enorm întâlnirea cu Jean Piloiu si Marius Pop, in cadrul Rootz Studio. Marius Pop, după părerea mea,  e unul din cei mai buni producători muzicali și oameni de muzica din Romania si, acelasi timp, un chitarist exceptional. Ma bucur ca am avut chimie si am reusit sa ducem la bun sfârșit un produs muzical de care eu sunt foarte mândră.
În ceea ce privește expunerea EP-ului, aceasta va avea loc integral doar live, în cadrul concertelor, variantele de studio ale pieselor urmând a fi expuse pe platformele de streaming că single-uri, o dată la două luni. Consider această decizie ca fiind în favoarea publicului, făcând din fiecare concert o premieră. Acum sunt cotropită de emoțiile avanpremierei ce va avea loc în cadrul Focșani Blues Festival, fiind prima expunere a acestuia și practic prima validare oficială din partea publicului. Emoțiile sunt cu atât mai mari și pentru că voi urca pe aceeași scenă pe care se vor afla doi coloși ai muzicii: Marius Preda- supranumit omul-orchestră, întrucât cântă cu mare măiestrie la 7 instrumente si Arturo Sandoval, câștigător a zece premii Grammy, șase premii Billboard și un premiu Emmy.
Totodată, am încredere că va fi un real succes, bazându-mă pe trupă care mă însoțește, condusă de Marius Pop.
Așadar, dacă nu aveți planuri pe 31 august, vă aștept cu drag la FBF 2019. “Music brings us together” “, mărturisește Julie Mayaya.






Comentarii

Postări populare