Farmec a înregistrat o creștere de 31% a vânzărilor online în primul semestru
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, continuă dezvoltarea zonei de
e-commerce și înregistrează o creștere accelerată a veniturilor generate de platforma
www.farmec.ro. Astfel, în prima jumătate a acestui
an, vânzările online au crescut cu peste
31% față de rezultatele din aceeaşi perioadă a anului precedent. Mai mult, având
în vedere strategiile de marketing digital care urmează a fi implementate,
Farmec estimează o creștere de 50% a vânzărilor online până la finalul anului.
“Pentru a fi constant mai aproape de toate categoriile de consumatori și
de obiceiurile lor de consum și achiziție, Farmec continuă, pe lângă extinderea
rețelei magazinelor fizice, dezvoltarea platformei online prin identificarea și
aplicarea unor strategii care să corespundă așteptărilor din piață. Îmbunătățirea
constantă a facilităților și serviciilor oferite, crearea unor promoții atractive,
precum și listarea unor game au stat la baza creșterii vânzărilor magazinului
online din primul semestru al acestui an. Până la sfârșitul anului, avem în
plan introducerea unor noi modalități de livrare, care să ofere clienților
soluții eficiente și mai rapide, având posibilitatea de a ridica comenzile
direct din magazinele noastre de brand sau din lockerele puse la dispoziție de
companiile de curierat partenere. Dezvoltarea omnichannel e din ce în ce mai
importantă în strategia generală a companiei”, a declarat Alina Spânu, Manager Vânzări Online Farmec.
Media lunară a
clienților care își fac cumpărăturile pe www.farmec.ro
se află într-o creștere continuă, depășind 8.000 de clienți în fiecare lună. Până
la finalul anului, Farmec estimează că acest număr va crește cu peste 20%,
fiind înregistrată și o creștere de circa 7% a valorii medii a coșului de
cumpărături. În acest moment, românii cumpără în medie produse din portofoliul
Farmec de aproximativ 150 de lei.
În topul achizițiilor
online se află gamele Gerovital
Evolution, Aslavital și Farmec,
iar gamele care au obținut creșteri valorice de peste 50% în primul semestru
din acest an sunt Gerovital Beauty,
Gerovital Tratament Expert, Gerovital Men și Gerovital Stop Acnee, toate fiind game relansate recent în
variante modernizate. De asemenea, gamele de lux, precum Gerovital Luxury și
Gerovital Equilibrium, își continuă trendul ascendent înregistrat pe
parcursul ultimilor ani.
Brandurile Nufăr și Triumf, lideri pe segmentul Detartranți* și respectiv Curățarea
Bucătăriei**, potrivit datelor Nielsen, câștigă anul acesta teren și în zona de
e-commerce, înregistrând creșteri semnificative comparativ cu anul trecut.
Pe lângă un
portofoliu diversificat de produse, Farmec oferă consumatorilor din online o
serie de beneficii pentru fidelizarea acestora. Printre cele mai apreciate
beneficii se află serviciul de
împachetare cadouri, lansat la finalul anului 2018. Pentru orice comandă de
produse cosmetice plasată online, consumatorii beneficiază de împachetare și
ambalare gratuită, transformând achiziția într-un cadou perfect pentru cei
dragi. Mai mult, cadoul poate fi însoțit de o urare sau un mesaj aniversar.
Un alt beneficiu
disponibil utilizatorilor platformei www.farmec.ro
este cardul Cadou Farmec. Valoarea
cardului variază de la 50 la 999 lei, iar valabilitatea sa este de 6 luni, de
la momentul emiterii sale în format electronic. Acesta poate fi utilizat pentru
achiziția oricărui produs din portofoliul Farmec.
Totodată, pentru a încuraja plata cu cardul, Farmec a creat campanii
care oferă transport gratuit la
comenzile de peste 59 de lei, asigurând utilizatorii că plățile sunt
securizate și mai rapide.
Pentru anul 2020, compania
planifică o nouă etapă în dezvoltarea platformei digitale, prin relansarea într-un nou format, cu noi
funcționalități și cât mai prietenos față de consumatori. Totodată, anul viitor
magazinul online va dispune și de propria aplicație
mobilă.
Despre Farmec S.A. Cluj-Napoca
Farmec S.A. Cluj-Napoca - cel mai
mare producător de cosmetice cu capital 100% românesc - rămâne un brand
emblemă pentru România. Portofoliul companiei impresionează o lume întreagă
prin produse moderne, concepute în laboratoare performante. Compania are
certificare internaţională GMP și comercializează produsele din portofoliu în
aproximativ 30 țări.
În septembrie 2019,
reţeaua de magazine de brand deţinute de Farmec cuprinde 8 magazine Farmec,
amplasate în Cluj-Napoca, Arad, Brașov, Sibiu,
Târgu-Mureș și Timișoara, 20 magazine Gerovital care se găsesc în
Cluj-Napoca, București, Constanța, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași,
Piatra Neamț, Galați, Oradea şi Râmnicu Vâlcea și un magazin Gerovital deschis prin sistemul de franciză, la Bacău.
Pentru a fi la curent
cu noutăţi legate de brand-urile din portofoliul Farmec, sfaturi utile din
partea specialiştilor, surprize şi concursuri, puteţi urmări conturile de
social media:
Facebook: facebook.com/farmec.romania
Instagram: www.instagram.com/farmec/
Site şi magazin online: www.farmec.ro
Comentarii
Trimiteți un comentariu