Am dansat și am tot dansat!






Am răbdare cu viața. Infinită răbdare. Îmi accept destinul, chiar dacă unii ar spune că nu e bine. Că poate liberul arbitru dă ordine și menire. Dansez cu ea, să ne fie ok amândurora. Ea, viața, iubește tristețea mea și insuccesul meu. Eu o iau la dans și îi spun că speranța moare ultima. Pentru că dansez bine,  ea mă crede. 
Nu-mi place să o conduc în timpul dansului, îi las libertatea să aleagă pașii, mă las dusă de val, de vals, de orice tango pășit cu stângăcia unui om care vrea să-și dea silința. Tangoul înseamnă pasiune, iar viața mă surpinde cu această formă de dans mai ales atunci când îmi place să hoinăresc fără țintă. Fără țintă, dar cu pași hotărâți. Pasiunea a fost hotărâtoare în viața mea, iar acum, la 43 de ani, nu mă dezic de ea. Sensul și direcția sunt date de pasiune, iar eu, o senzitivă, i-am arătat vieții că fără dansul acesta  mă pierd. Și umblu brambura, cu pasiunea după mine, și-mi dau seama că are o calitate. Aceea de a-mi contura caracterul și mai apoi destinul. La 43 de ani, am învățat doar că singurătatea nu există. Pentru că suntem noi- eu și viața. O trăiesc dansând între lumi frumoase și mai puțin frumoase, o trăiesc frumos și mai puțin frumos, după posibilități. Îi arăt vieții că nu pot decât atât cât pot, iar când obosesc nu știe că ar trebui să mă lase în pace. Mă ia la dans, mă târâie, se târguiește cu mine și argumentează că vrea să se contopească iar  cu tot ce sunt eu. Mă consolează după ce mă ia la goană si-mi spune că va fi timp de odihnă. Eu o cred și ne apucăm iar mâinile într-un dans binevoitor, pentru un scop precis, altul decât cel dinainte...

 De fapt, nu am învățat nimic până la 43 de ani. Nu am vrut să fac asta. Am dansat și încă mai cred în dansul ăsta. Îi atribui toată dragostea mea și cred în neprevăzut. Poate vor mai fi și alte vieți în care va trebui să mai dansez până ce voi învăța ceva. Poate vor trece mii și mii de ani până ce eu voi învăța ceva. 

Există o atracție între mine și viață. De aceea dansăm eu și ea. La început a fost greu, acum e și mai greu pentru că nu ne putem opri.  Dar ne place. Deviem, zădărnicim, iubim, părăsim, mințim, aplaudăm, dezarmăm, bârfim, ajutăm, conspirăm, ne străduim, obosim, pulsăm,  creăm, cântâm, seducem, îmbrățișăm, plângem, râdem, ne parfumăm, ne adaptăm sau nu, clipim frumos când e cazul, ne imaginăm orice, ne precipităm. Dansăm.

Comentarii

Postări populare