Mihaela Proicea: ”Atenție la firmele-căpușă din lumea medicală!”






Un fenomen mai puțin obișnuit a fost semnalat recent de cea mai mare clinică privată de vertebrologie din România. Potrivit managerului general Mihaela Proicea, Bio Ortoclinic s-a confruntat în ultima perioadă cu un adevărat atac al mai multor firme specializate în promovare pe Google și clinici medicale. Acestea s-au folosit ilegal de marca înregistrată Bio Ortoclinic, pentru a-și face reclamă pe Internet.

Atacurile informatice au căpătat forme tot mai diverse în ultimii ani, iar una din ele ar putea fi și folosirea unor branduri, sau a unor nume de medici foarte cunoscuți, pe post de cuvinte-cheie în promovarea altor firme. ”În ultimele săptămâni am depistat un adevărat atac al mai multor firme din domeniul medical, la capitolul promovare pe Google. Acestea se folosesc de brandul și rezultatele clincii Bio Ortoclinic, pentru a-și face reclamă pe AdWords. Clinicile au dat vina pe firmele care le asigură promovarea pe Internet, însă nici după ce au fost notificate verbal nu au retras acele reclame. Așa se face că, în prezent, există mai multe unități medicale care apar în căutările de pe Google cu datele lor de contact și cu fotografia clinicii noastre”, a explicat managerul general al Bio Ortoclinic, Mihaela Proicea.


Ea subliniază că în toate aceste cazuri de căpușare, în perioada următoare, va introduce acțiuni în instanță pentru încălcarea drepturilor de autor - Bio Ortoclinic este marcă înregistrată la Oficiul de Stat pentru Invenții și Mărci, conform Certificatului de Înregistrare a mărcii nr. 121775 din 16.02.2012 până în 16.02.2022 - și practici de concurență neloială.

De asemenea, pentru a evita orice risc de malpraxis, Mihaela Proicea recomandă pacienților să evite serviciile medicale oferite de clinici care se folosesc de notorietatea altui brand cu scopul de a-și mări baza de clienți.


Comentarii