De pe cap







Întotdeauna am avut o fizionomie stranie atunci când am pus un accesoriu pe cap. Nu mi-a displăcut niciodată să port un fes sau o căciulă de blană și fentez perioada asta rece cu cele mai neobișnuite chestii de pus pe cap.Îmi place să mă văd în oglindă în fel și chip. Cu un model de căciulă arăt într-un fel, poate mult prea misterioasă, ca o damă cuceritoare, cu un alt model arăt cu totul altfel, neobișnuit de copilăroasă, ușor zurlie, deloc atentă la detaliile unei ținute  elegante. O provocare pentru zile reci, care-mi dă atât de multă vitalitate!

Văd că anul acesta se poartă mult căciula-pălărie. Le studiez, le imaginez pe capul meu și tânjesc după ele, numai că nu știu daca aceste modele m-ar avantaja. Și pentru că nu cred în legea modei, mă resemnez și caut fesul de anul trecut. Mai am și o căciulă de blană primită în dar de la cineva care mi-a spus că sunt fermecătore cu ea pe cap. Pentru că l-am crezut, o voi purta și anul acesta. Oricum, vreau să vă arăt ce au mai inventat designerii pentru 2019, iar voi poate veți exploata, iarna aceasta, vreun model care vă avantajează. Fiți atente la beretele Che Guevara, sunt în trend! Simt influențe ale anilor '60, cu pălării flower power, dar și influențe ale anilor 90', pentru că au revenit în trend șepcile urbane ce-mi amintesc sugestiv cât de concentrați eram noi, cândva, pe Depeche Mode...

















Basca, acest accesoriu clasic ultrașic, aduce și anul acesta în ținuta noastră acel look retro-modern de care suntem multe dintre noi super îndrăgostite. O ador, iar în dulapul meu există una gri. Probabil va mai exista și una roz prăfuit... Au efect glamuros, atemporal și sunt practice.  Cine vrea ceva simplu, poate opta pentru această variantă Pe cele mai faine le-am găsit în magazinul Zara.












Ah, și acest John Galliano! Vine întotdeauna cu propuneri extraordinare, iar crtiticile pozitive și detaliate aduse la adresa lui  fac din creațiile sale ceva ce trebuie să avem și noi... Pălăria neagră amish este o idee, o văd utilă și avantajoasă în orice împrejurare. 

Comentarii

Postări populare