Creperia cu meniu sănătos de la Nominoë





Am fost deseori apostrofată de prietenii apropiați că eu nu știu să mă abțin de la dulciurile astea nesănătoase, care pot da chiar dependență. Recunosc, am momente când mi se face dor de o ciocolată proastă și mă arăt ușor receptivă la mult zahăr din bomboane cu multă cacao, sau la bomboanele-dropsuri cu mentă.

Dar,  cu toate astea, am devenit la fel de receptivă  la tot ce apare dulce sănătos pe piața de la noi, mai ales pentru că suntem din ce în ce mai educați în gastronomie de calitate net superioară,  inegalabilă, bio, sănătoasă, exact așa cum o găseam la bunicii sau străbunicii noștri.

 La Nominoë m-am bucurat de privilegiul de a mânca  foarte bun și foarte sănătos, pentru că aici se   suprapun delicii din Bretagnia, acea parte pitorească a Franței unde clătitele, sau les crêpes  și les galettes ( clătitele lor cu  făină din hrișcă), nu fac altceva decât să croiască un drum spre mâncarea aceea fărp E-uri, pe care ne-o dorim din ce în ce mai mult pe masă . Adică, ești pe drumul cel bun dacă mergi spre Nominoë, locul unde ai ocazia să descoperi clătita tradițională bretagnă cu tot ce poate fi mai bun în ea. 

Decorul la  Nominoë amintește de afacerea de familie născută din pasiune, pe care mi-aș dori să o regăsesc din ce în ce mai des în peisajul bucureștean. Este locul în care jinduiești în taină să descoperi acel "altceva" pe care tu nu ai avut ocazia să îl afli din călătorii... 

La   Nominoë te poți imagina în Bretagne... Pentru că și în acel minunat loc al Franței, cea mai des întâlnită afacere de familie este clătităria. Românul care a deschis aici  Nominoë cunoaște pe îndelete secretele unei creperii bretagne, tocmai pentru că, așa cum spune el, orice breton este un as în prepararea clătitelor. 


Recunosc, am plecat de la Nominoë cu gândul să revin, pentru că, după ce am savurat galeta cu ou, șuncă și brânză, dar și pe cea cu migdale, ca desert favorit al meu, am șimțit că aici e legătura mai mult decât reală cu ceva autentic și foarte sănătos. Cu ceva rafinat ce te poate transpune într-o altă lume. 


Așadar, clătite dulci, sau sărate din făină de hrișcă bio fără gluten, pentru pauze de prânz, sau pentru un mic dejun atractiv, care-ți vor face toată ziua bună! O creperie artizanală variată, unde vei găsi și cidru artizanal pe care l-au adus dintr-o zonă unde sunt cultivați meri doc, vei descoperi și biscuiții bretoni, un alt desert crocant și delicios, dar și tarta cu prune atractivă ca un magnet pentru orice gurmand iubitor de dulce. 


Vă las pe voi să descoperiți pagina de Facebook Nominoë și mai las aici un gând - sper să se arate mulți vizionari  ca acești oameni frumoși, care au dechis creperia asta minunată!. Îmi plac restaurantele care nu înduioșează doar prin mâncare bună, ci și printr-o poveste care tămăduiește și sufletul!


https://www.facebook.com/creperienominoe/
























Comentarii

Postări populare