Dama cu paiete





 Am considerat multă vreme paietele ca fiind o anormalitate. Așa ceva? Nuuu, nu aș fi admis în garderoba mea!  Mă închipuiam ca o explozie de artificii, ca o sperietoare de tinichea ambulantă, sau poate ca un soi de prințesă urbană monstruoasă.

Nu am acordat atenție paietelor până acum ceva timp, când m-am dezmeticit din a mai purta ținutele mele insipide. Mi-am dat seama că pot fi telurică, frumoasă și interesantă într-o rochie sau o bluză stralucitoare. Mi-am găsit locul într-o astfel de piesă vestimentară, ba chiar am considerat că îmi vine bine la purtător.

Lumea modernă iubește paietele, iar designerii au opinii care de care mai diferite și eterogene în piesele pe care le compun. Sunt faine pentrtru că poți crea ținute "teen spirit" sau ținute domestice, așa cum îmi place mie să le numesc.  La o fustă cu paiete asortezi cu stil un pulover din mohair călduros, afânat și inspirat fix pentru acel model de fustă  și vei străluci în felul tău.

Paietele sunt o armură urbană modernă. Au devenit piese de rezistență, iar cine știe să le dea opinia unui mod de a se îmbrăca readaptat la tot ce e în trend, atunci se poate simți sub acoperire. Cea mai modestă și disciplinată fată din lume va arăta perfect paietată. Pantofii sport merg de minune cu o fustă plină de paiete, la fel și o geacă din jeans sau poate un tricou dintre cele mai simple cu putință.

Îți propun să explorezi paietele, să te contrazici în ținute, să le inventezi,  să cauți neobosit cele mai trăsnite compoziții și să epatezi fără limite. Pentru că asta sunt paietele, eclatante! Și se poartă!






























































Comentarii

Postări populare