Grație




















Ce adoră bărbații la noi? Gingășia, delicatețea, șarmul irezistibil, eleganța mișcărilor, atitudinea, distincția.

Feminitatea este o stare, iar grația vine din interior. Gesturi firești, aproape miraculoase transformă femeia într-o făptură care transmite farmec. Iată rolul ei în această viață pe lângă omul iubit.

Mi-am dorit să scriu despre grație de foarte multă vreme, tocmai pentru că trebuie să îmi demonstrez mie că înțeleg feminitatea și mai ales pentru că vreau să mă redescopăr. 

Feminitatea este o vrajă puternică, pătimașă, este ceva ce bărbații nu pot decât să admire, să venereze, să caute, pentru ca mai apoi să se bucure și să iubească. 

Grația unei femei este un peisaj, este o exprimare a unor gânduri frumoase, a unor trăiri profunde, uneori zbuciumate. Femeia  știe cum să se bucure de tot ceea ce are ea, de tot ceea ce îi aparține. Să se iubească pentru ca mai apoi să fie iubită însutit. Grația se naște din dragostea de sine și din energia bună care ne asigură neîncetat starea de bine. 

Noi, femeile, trebuie să știm să facem din fiecare clipă o stare de emoție. Ispitele masculine nasc stări de grație, iar eu știu asta din propria experiență. 

Văd împrejur femei acaparate de dragoste cu grația la purtător. Iubirea provoacă o stare de libertate și inconștiență. O îmbinare frumoasă a spiritului cu trupul, asta înseamnă grație feminină. Un mariaj al gesturilor femeiești cu gânduri și dorințe numai de ea știute, pentru o  stare de pace lăuntrică a sufletului.

Am descoperit grație în aceste fotografii uimitoare și vreau să impart imaginile cu voi.  Sunt ferm convinsă că vă veți regăsi în multe dintre ele...












































































Comentarii

Postări populare