Gucci, sau cum să îți sporești încrederea în tine





Audrey Hepburn iubea parfumurile brand-ului Gucci, la fel și frumoasa Grace Kelly, pentru care aceaste arome aveau întâietate atunci când trebuia să aleagă combinații subtile de ingrediente parfumate.  Gucci este ca un diamant ce oferă încredere nemărginită unei femei. Te-ai împrietenit cu aceste parfumuri, ți-au plăcut de prima dată, urmează să rămână ale tale pe viață. Armonizează cu multe dintre noi, iar savoarea lor este cuceritoare. 




Îmi amintesc cu plăcere de Gucci Rush. Știu, era în topul preferințelor, iar mie nu îmi lipsea din trusoul de înfrumusețare. L-am adorat și l-am purtat cu drag. Gardenia și frezia, precum și trandafirul turcesc, aromele subtile de patchoili, vanilie și vetiver mi-au oferit ambianța perfectă, dar mai ales atenția celor din jur. Un parfum care îndeplinește extravaganța unei femei ce vrea cu orice preț să iasă din tipare. Se spune că este acel "rencontre" perfect dintre două personalități- Gucci Rush cu femeia extrovertită. Orice făptură flămândă de arome ce amintesc de piersici dulci și acorduri rășinoase îndulcite de mirese mediteraneene trebuia să poarte Gucci Rush. Și l-am purtat... Mult.








Gucci Guilty se pliază pentru orice moment al zilei. Este despre impulsuri inconștiente, despre puterea de a îndrăzni, este despre viață.  L-am purtat și încă îl mai port pentru că mi se potrivește perfect.  Îi simt minunat pe piele tonurile calde de chihlimbar și patchouli, la fel și notele de geranium, piersică și liliac îmbinate perfect, astfel încât să ofere starea ideală. E drept că atunci când se simte pe mine la un eveniment, sau la diverse întâlniri sunt întrebată des cu ce m-am parfumat. Poate de aceea continui să îl port cu frenezie și cu acel soi de mândrie că o aromă ca aceasta oferă conturul perfect aurei mele parfumate. 





Gucci Bloom se numără printre cele mai noi parfumuri din gama Gucci ( 2017). Am remarcat splendoarea recipientului și am avut curiozitatea să aflu cine este creatorul. Alberto Morillas a dovedit că știe să ne poarte cu gândul într-o zonă aproape nepământeană. Notele de vârf ce compun Gucci Bloom sunt portocala și aromele verzi, notele de mijloc sunt tuberoza, iasomia, sambacul și caprifoiul, iar notele de bază lemnul de stantal, vanilia și stânjenelul. Este parfumul potrivit pentru orice femeie, dar mai ales pentru cea modernă, cea care știe să se adapteze shimbărilor, care iubește diversitatea și care știe să provoace prin unicitate.




Comentarii

Postări populare