Cochetărie cu rochii de vară- 2018








Cum aș putea să nu explorez moda verii, mai ales acum când anotimpul acesta fermecător vrea să cochetăm deja cu tot ceea ce înseamnă haine subțiri.






Rochia lui 2018 este ca o poezie, pare desprinsă dintr-o lume ireală, iar culorile pământului, atât de frumoase, au un singur scop. Acela de a ne arăta că frumusețea lor e trainică. Designerii le adoră, la fel și noi, tocmai pentru că ne împărtășesc splendoarea unor nuanțe luminiscente, cu jocuri vii, într-o estetică delicată, savuroasă privirii.

Am descoperit un torent de rochii lungi din materiale fluide, vaporoase, cu inserții de dantelă, tule și aplicații handmade migăloase. Culori pastelate pe care eu le purtam în copilăria mea veselă. O abordare ce-mi aduce aminte de rochia unor prințese, dar actualizată oarecum de standardele acestui secol în care creativitatea parcă nu mai are limite.

Un trend alert, care nu lâncezește... Noi nu trebuie decât să îi descoperim farmecul și să ne lăsăm fascinate. Să alegem exact ceea ce ne îmbracă cel mai bine și să iubim culoarea, materialele prețioase, unicitatea unor ținute remarcabile.

Cred că unul dintre cele mai mari regrete ale mele în această viață este că nu am talentul unui designer. Aș fi țesut legende la propriu din materiale în combinații deloc austere, aș fi îndrăznit după imaginația mea la piese vestimentare ce se nășteau de la sine, după gândul și patima de moment. Exact așa cum  demonstrează, atât de frenetic, mulți specialiști în design din lumea asta mare.

Pentru că nu am acest talent, mă voi îndrăgosti de ceea ce realizează ei și nu voi pregeta să împărtășesc cu voi creații devenite opere de artă.
































































































Comentarii

Postări populare