În sfârșit un spațiu bun pentru un târg vintage mișto! Yard Sale la ceainăria Rendez-Vous din Floreasca



E interesant cum un targ vintage poate împlini o finalitate la care ai visat de ceva vreme... Aceea de a face niște bani din lucrurile tale vechi, dar încă frumoase, care zăceau undeva uitate într-un dulap. 

 Uite, se pare că le poate dori altcineva, iar în peisajul bucureștean, un târg vintage oferă o ambianță cu adevărat minunată de care este nevoie oricând.  Da, avem nevoie, mai ales noi, femeile, să ne satisfacem cumva și alte pofte ale inimii, iar un Yard Sale se potrivește mănușă! Cunoști oameni, socializarea devine un cuvânt de duzină. E peste tot. Tu ești peste tot...




Pe mine târgul de la ceainăria Rendez Vous- ( zona Floreasca nr 102), m-a bucurat și mi-a oferit șansa să anihilez duminica aceea uneori plictisitoare când nu știi ce să faci nici în casă, nici în parc. Așa că am găsit potrivit să pun într-un geamantan maldărul de haine, încă minunate ca aspect și cu atitudine rămasă de la vechea purtătoare și să purced la târg... 

Le-am dat și am tăiat nodul gordian care mă oprea să iau altele noi. Dulapul gol cere altele. Evident, trocul la un astfel de târg este nelipsit, mai ales când vezi că vecina de stand are o poșetă care te accesorizează mult mai frumos decât a ta, poșeta aceea de care ai chef să te lipsești pentru că a devenit plictisitoare.



  
Ceainăria Rendez-Vouz este locul perfect pentru evadare oricând ai chef de evadare. Un ceai băut cu o prietenă de împărtășit secrete în această ceainărie este o bucurie. 

La fel de bine este să vii la târg, unde granițele comunicării sunt deschise, iar hainele , accesoriile, bijuteriile fermecătoare și voia bună glorifică un eveniment atât de frumos, plin de energie bună.



Yard Sale la ceainăria Rendez-Vous se va organiza de acum înainte o dată pe lună, iar cine are chef să vină ca participant nu trebuie decât să se adreseze printr-un mesaj pe facebook celor care se ocupă de acest eveniment.





Sper într-un târg durabil, cu un decor la fel de frumos ca cel pe care l-am găsit eu la ultima mea participare, ineluctabil- în sensul acela de neînlăturat, plin de suflete vesele și weekend-uri cu mult soare. 
Curtea ceainăriei Rendez-Vous este primitoare, iar dacă o mai inundă și soarele, atunci iată locul perfect pentru acest Yard Sale special!












Comentarii

Postări populare