Cellular Eye-Fit Power Pen





Este drept că nu mi se întâmplă foarte des ca eu să țin seama de sfaturile unora sau ale altora atunci când îmi aleg

o cremă de ochi despre care se zice că ar fi extrem de bună.. Pentru că am primit-o de la acest Skincode extrem de generos, mi-am spus că este cazul să încerc  Cellular Eye-Fit Power Pen fără să mă gândesc de două ori. Am fost de-a dreptul frumoasă! Ochii mei au simțit textura fină a unei creme care merită să își găsească locul pe pleoape mai ales dimineața, când vreau să arăt impecabil.

Îmi place denumirea acestui produs, te duce cu gândul la acel fit de care suntem azi îndrăgostite în proporție de 100%. Toate ne dorim să fim fit. Iată că și ochii noștri pot fi FIT!


  Cert este că imediat

  după aplicare ochii devin vii. Am căutat descrierea și sună așa-


 Contur ochi roll-on Exclusiv Cellular, 15 ml, Skincode



Formula este pe baza de Complex ACR G2.
Vei descoperi un ser tip roll-on, care ofera prospețime imediată, hidratează și masează delicat zona pungilor de sub ochi. Conferă radianța zonei ochilor.  Este realizat pe baza unei combinații unice de ingrediente botanice, antioxidanți, cafeina și ACR G2 ( Complex de regenerare celulară activă, generația 2) , cu propietăți imediate de împrospătare și hidratare a pielii delicate de sub ochi.
Detoxifiază țesuturile și reduce pungile.
Conturul ochilor va avea un aspect odihnitor și mult mai vibrant.








Îl putetți achiziționa din farmaciile Help Net, mai ales voi, cele care oferiți ochilor voștri îngrijire  și vă doriți să nu lăsați timpul să pună amprenta ridurilor. Este la fel de folositor atât iarna, cât și vara. 



Comentarii

Postări populare