Tricou de mariner




Îmi place ceva. Acest ceva este tricoul cu dungi de mariner, așa cum îl numea bunica mea.  Este la îndemână atunci când ieși la promenadă și îl asortezi cu stil la un palton sau la orice vrei și la orice crezi că ți se potrivește... Poate la un jeans alb, poate la o fustă în croială modernă, poate la un pantalon cosette...








Trebuie să ai atitudine să porți un tricou cu dungi de mariner. Produce un efect interesant în ținută.  Cea care se arată foarte bine în el este, tot ea,  Kate Moss - I want something classy, but not frumpy...


Îl pui de acord cu alte piese vestimentare simple și arăți iscusință în modul tău de a te îmbrăca. Este un fel de ținută pe care o știi bine, fără să te privești în oglindă. Este o ținută care aduce mister și acel firesc pe care eu mi-l doresc atunci când nu am chef de zorzoane.

Tricoul de mariner te ajută să nu te irosești în alegeri greu de luat atunci când pui haine pe tine și are poveste. O poveste mai veche, pentru că dungile albastru-marin au fost atractive pentru multe vedete, actori cu renume, muzicieni, artiști, pictori, modele de top și oameni iubitori de frumos, pentru care eu am o afinitate deosebită.  Printre alte haine elegante din dulapurile lor se găsea și tricoul cu dungi de mariner.

Brigitte Bardot și Pablo Picasso îl purtau ca piesă de semnătură, iar Cary Grant l-a purtat cu o eșarfă roșie la gât în filmul clasic "To catch e thief", peliculă cu rezonanță, regizată de Edith Head. Ah, și nu pot să nu amintesc de James Dean, care a îmbrăcat același tricou cu dungi în Rebel without a cause.







Audrey Hepburn l-a purtat pe ecran și în viața ei de zi cu zi, într-o manieră care inspiră și azi.
Îmi place cum apare în tricoul cu dungi de mariner Jean Paul Gaultier. Îl iubește și este adus în prim-planul colecțiilor sale în fiecare an.

Coco Chanel a fost îndrăgostită de această piesă și potrivirea era perfectă.

























                                                                                           

                     

                                                                                                                                                              






Comentarii

Postări populare