I 'm in love. Glamour independent și un 2019 teribil de viu!








M-am plâns întodeauna de mâncarea fără gust, mă plâng și de ținutele fără gust pe care le văd la unele femei... Mă plâng doar mie, căci oricum nu m-ar asculta nimeni. Am văzut femei înalte și lemnoase, un fel de Olive, care pun pe ele jeansi strâmți și pulovere mulate, dar și femei grase, care pun pe ele acelși gen de haine și devin batoze umblătoare. Oribil! Toate aceste femei ar trebui să știe un lucru foarte clar!

Moda este pentru oricine! Pentru oricne știe să se îmbrace. Designerii cred în calitatea asta a noastră de a pune haine potrivite pe noi, numai că, unele dintre femei nu au această calitate. De cele mai multe ori e prea stranie pentru ele.

Dar, până la urmă, care este farmecul unei femei? Să fie frumoasă. Să arate că are stil, să aibă poftă de stil, să mănânce stil pe pâine. Să știe ce e fantezia atunci când compune o ținută, să iubească haina de pe ea, să știe să o aleagă, să nu se chinuie atunci când se află în fața dressing- ului ei imens, considerat dușman atunci când țipă la el și îi spune că nu are cu ce să o îmbrace.

Moda de azi e permisivă. Glam nu mai înseamnă uniforme, așa cum era odată acea little black dress... Glam înseamnă imaginație, înseamnă imposibil, înseamnă haine după care te oprești brusc într-un magazin pentru că ți-au plăcut la acel moment și le imaginezi combinate cu altele, înseamnă multe detalii elegante pe care trebuie să știi să le asortezi cu stil, așa cum am spus mai sus. În moda de azi e un must have să fii rea și să îndrăznești! Îi datorezi acestui trend alert imaginația ta, e important să te confesezi noului chic exact așa cum știi tu mai bine.

Iubesc tot ce înseamnă glam la acest moment pentru că îmi dă voie să fiu dramatică și entuziastă în tot ceea ce port. Pentru că mă trezește din anestezia unor ținute anoste, pe care le-am purtat ani la rând fără ca eu să știu că există o altfel de abundeță în modă și mai ales pentru că pot face asocieri ineteresante pentru a mă arăta multilaterală... Îmi place să văd o șosetă aurie la un pantof verde, sau la o sanda roșie, ținute eclectice în culori extrem de vii care arată că nu suntem moarte, ci încă trăim, iubesc și faptul că se pune mult accent pe culoare și iubesc toate texturile acestea care nu te lasă cu niciun chip să te predai în fața trend- ului.

Așadar, culori îndrăznețe, milioane de idei în cap, apartenență spre trend cu măsură și un 2019 teribil de viu!












































Comentarii

Postări populare